Alla inlägg under juni 2014

Av marie75 - 24 juni 2014 12:46

Håller på att planera utflykt med barnen på jobb imorgon. Imorgon blir det besök hos Sommarlovsmorgon :) så imorgon hoppas jag och 14 förväntansfull barn att det blir Sol över västra hamnen i Malmö.

Hoppas att ni alla har en bra dag. Va rädda om er / Miee

Av marie75 - 24 juni 2014 08:04

Godmorgon kära ni! Sovit gott? Igår kväll började jag med ett fyspass och jag blev så taggade så jag tänkte att jag skulle ut och Pw, men istället slutade de med att jag sprang 3:46 :) Jag är så galet stolt över mina knä och mig själv! Trodde aldrig de skulle gå! Så nu blir de nog inte så mycket Pw länge eftersom känslan att springa va galet skön! Jag har verkigen saknar känslan! Ikväll ska jag ta en vilodag ifrån träningen, även om jag är grymt taggad till att springa ikväll igen! Efter alla mina operationer och titthål i mina knän så är jag så stolt att jag och mina knän är på g! 16 kg lättare och ett friskare liv! Tack för de!

Idag säger jag grattis till världens finaste systerson som fyller 12 år! Grattis hjärta ifrån moster. Älskar dig! Ha en super bra på Swedbank arenan idag!


Önskar alla en underbara dag! Fånga dagen / Miee

Av marie75 - 23 juni 2014 19:37

Tjoho nu är jag här igen :) Har läst mail nu på kvällen, ett väldigt trevligt mail! Väldigt positivt. Nu håller jag tummar och tår! Tack kära ni som just nu hjälper mig på fb att leta nytt bonde :) tacksam fina ni! Tack kära kusin för länken jag fick av dig.

Som ni vet så håller jag på att testa olika med min utv inom mitt företag som Medium och igår slängde jag ut frågan om Healing och vilket engagemang. Tack till alla som skrivit till mig på chatten och på fb! Jag är uppe i 20 st! De trodde jag aldrig! Men det är ju precis detta jag vill ha, tack snälla mig!

Snart kommer ni kunna ställa nya frågor till mig om jobb, relationer osv, så det är bara hålla ut :) Jag kommer att vid de tillfället tala om hur ni ska göra. Nu ska jag träna innan jag ska lägga mig på spikmattan. Önskar er alla en skön kväll. Va rädda om er kära ni... Sov gott / Miee

Av marie75 - 23 juni 2014 12:44

Så då va jag tillbaka i barngruppen igen. Har haft mys besök av en gamal kollegia idag. Åh vad jag har saknat dig vännen. Jätte mysigt att mysa med er idag! Skönt att vara tillbaka igen efter min sjukskrivning :) Sista veckan innan sammanslagning.. Och till många barn går på semester ledigt

Vad hände hos er? Visst saknar vi sommarvärmen.. Var tog solen och värmen vägen? Jag hoppas verkligen sommaren kommer tillbaka snart igen med massa sol och mys.

Av marie75 - 23 juni 2014 07:06

Godmorgon kära ni! Sovit gott? En ny vecka med nya möjligheter och ännu mer insikter vaknar denna morgon. Du vet väl om att det är du som är författaren till din bok? Att det är du är du som påverkar vad som ska hända denna veckan? Dina val väljer du själv, det är du som är författaren till din livs historia. Valen gör du och ingen annan. Ditt livs historia skriver du själv i ditt hjärtats bok.. Så glöm inte att ta med dig de som gör dig till den du vill va.. Våga tro och våga känna. Våga älska och våga chansa... Gå på stigen ditt hjärta leder dig.

Morgonen började jag med lite träning mina dagliga situps är gjorda igen efter stor frånvaro på morgonkvisten. Idag ska jag tillbaka till jobb igen. Har väldigt mycket jobb nu framöver som jag har fått boka om pg av mina stämband men nu har jag bestämt mig för att hålla mig på rätt sida och hålla mig frisk :) Idag blir det åter mys i barngruppen :) Önskar er alla en underbar dag. Fånga dagen och va rädda om er / Miee

Av marie75 - 22 juni 2014 20:38

En otroligt stark och känslomässig vecka avslutas inom ett par timmar! Det har varit vemodigt och det har varit varma underbara känslor, det finns en saknad som blir mer och mer verklig för mig. Jag har tillbringat tid med er jag älskar och jag har njutit av varje stund! Jag fyller mitt hjärta med eran kärlek och tar med mig den hem och tar fram den varje dag tills vi ses igen! Jag är så tacksam för mitt mod och för min styrka, att jag vågar stå för den jag är. Ett inre lugn. Jag har njutit vid havet och sugit i mig kärlek. Ett ögonblick av så mycket känslor.
Jag tacka er alla av hela mitt hjärta för alla möten och alla känslor och upplevelser. Jag har kommit till insikt med en hel del denna veckan och jag är så tacksam! Älskar er och ni vet vem ni är. Att komma hem igen är en underbara känsla. Tack universum för att ni öppnade dessa dörrarna rakt i huvudet på mig så att bitarna skulle falla på plats...

Önskar er en underbara natt..

Sov gott kära ni / Miee

Av marie75 - 22 juni 2014 12:32

Jag kom aldrig iväg till ett fyspass men jag har kört mitt eget pass! 100 situps och 60 armhävningar med uppvärmning och sen blev de en runda på 3:56 km. Jag mår så underbart bra av min tärning och ska steg för steg bygga upp rätt grund nu efter min stämbandsinflammation och mitt virus jag haft i kroppen. Tappar så mycket när jag inte får träna.. Är faktiskt glad att jag känner att jag saknar min träning när jag varit borta ett tag, så gäller de att ha tålamod och lyssna på kroppen.

Idag är det 80 års kalas för värdens bästa Farmor. Älskar dig och är så glad att du finns .


Va rädda om er / Miee

Av marie75 - 22 juni 2014 08:57

Godmorgon kära ni! Sovit gott? Jag har vaknat några gånger i natt av massa starka händelser, det känns verkligen, de bubblar i mitt inre.. Jag älskar denma känslan. Tack för att jag får känna detta efter så många år!

Solen vaknar tillsammans med mig idag ,en trött men väligt harmonisk och lugn och fridfull tjej vaknar och funderar starkt på att ta mig till min träning idag. Tränings tarmen suger ordentligt idag. Önskar alla en härligt och harmonisk dag.

Fånga dagen / Miee

Ovido - Quiz & Flashcards