Alla inlägg den 11 juni 2014

Av marie75 - 11 juni 2014 21:30

Oj vilken känsla jag fick nu i kväll! Åka hem till Östersund igen har varit min längtan länge kan ni tro! Att besöka Ståket :) och möta gamla vänner hade varit riktigt kul! Ska faktiskt kolla på flygbiljetter redan i kväll.. Det hade varit sjukt kul och få bli sugen av alla knotten :) Dom behöver lite sött blod ifrån Skåne igen :)

Marmelad orkestern delade en inbjudan till stråket nu i kväll och min känsla efter alla After ski kom helt plötsligt tillbaka .. Saknar Vemdalskänalan och Åre känslan :) Givetviss saknar jag era alla som har gjort bådde Storsjöyran och Ståketkänslan 120 mil bort till en otroligt stark känsla så stark så att jag på allvar funderare på att åka hem igen :)

Miee

Av marie75 - 11 juni 2014 16:35

Helt plötsligt fick jag en massa tid över.. Vädergudarna va inte på vår sida idag tyvärr... Nu blir de hem och tvätta och packa kläder till helgens alla uppdrag . Mycket jobb väntat i helgen men jag hoppas på mycket sol och ev lite bad i helgen..

Önskar er en skön Onsdag ..

Va rädda om er/ Miee

Av marie75 - 11 juni 2014 12:20

Nu har vi varit och handlat till vår övernattning med barnen :) Det är väldigt spänning och stora förväntningar hos barnen just nu :) härligt och höra deras tankar :)

Ikväll är det dax för vår årliga picknick med barnen och föräldrarna... Så nu har vi stor koll på vad SMHI lovar för väder... Vi hoppas att solen är den stora vinnaren och att solen kommer lysa över oss här på Limhamn i kväll..


Miee

Av marie75 - 11 juni 2014 05:22

Godmrgon kära ni! Sovit gott? Just nu händer det väldigt mycket på nätterna hos mig :) Har vaknat av mitt hjärta är fyllt med kärlek och magen är helt pirrig. Hjärtat slår volter och jag bara ler när jag vaknar :) Jag vet att tankens krafter är otroligt starka speciellt när man har samhörighet tillsammans med någon annan. Starka tillsammans med telepati...

Läste precis att en " legend" ifrån Malmö har gått över till andevärlden. Sov gott kära Tomten. Rip




Visst blir man glad av Theflagshipcomany underbara bild :) Gå gärna in och titta på deras Barnkläder :) väldigt snygga tjej kläder och till hösten blir det även kläder till killar :)

Önskar er en underbar dag. Va rädda om er . Fånga dagen / Miee

Ovido - Quiz & Flashcards