Alla inlägg den 21 juni 2014

Av marie75 - 21 juni 2014 19:08

Det är inte ofta jag masserar mina anhöriga längre men idag har jag gett min systerson massage :) Idag blev de middag hos mina föräldrar och den blev det mycket mys hos en gamal lekkamrat sedan 35 år tillbaka :) Är så glad att vi är vänner efter alla våra år tillsammans :)

Nu blir det hem och tvätta och lägga upp benen i min soffa framför tv :) Trevlig Lördag kära ni. Va rädda om er / Miee

Av marie75 - 21 juni 2014 11:40

Godmorgon kära ni. Sovit gott? Att vakna i min gamla hemstad hemma hos mamma och pappa efter en lyckad och härlig och underbara midsommarafton får mitt hjärta att lee.. Jag är så tacksam för denna känslan och jag mår väldigt bra, så här bra som jag mår just nu är väligt många år sedan sist, så jag suger verkligen in allt jag kan och njuter i nuet! Det finns ett ordspråk som ofta kommit tillbaka i mina tankar de senare veckorna mer och mer och idag känner jag att dessa orden är verkligen så sant...

Hoppas att eran midsommar har varit bra och lugn och skön :) och Ta de lungt i trafiken idag.

Va rädda om er och fånga dagen

Miee

Av marie75 - 21 juni 2014 00:15

Idag har jag haft en helt underbara dag. Jag njuter verkligen av varje stund. Jag har kramats med väldens underbaraste människa. Jag är så glad och tacksam att du finns. Tack underbara du!

Du vet väl om att du är värdefull..


Nu ska jag somna med en skön känsla i magen och ett leende på läpparna. Tack Midsommar 2014 och tack till andevärlden att jag kom i rätt tid idag ... De finns verkligen en mening med allt ...


Sov gott och dröm sött..

Ovido - Quiz & Flashcards