Alla inlägg under april 2017

Av marie75 - 30 april 2017 23:52

Kära ni ... Det va väldigt länge sedan jag skrev ... Det har varit så mycket som händer och jag har inte haft tid eller ork att skriva. Men nu avlutar vi dessa timmarna med en lite snabb uppdatering . Landad för 2 timmar sedan hemma i Skåne igen.. Tack vackraste Stockholm för dessa dagarna du har bjudit på vacker kärlek och en del isande vindar :) Kärleken till dig är oändlig ! Tack alla fanatiska människor jag har haft äran att möta på resan !

Det har blivit " många " resor detta året . Va " hemma " och hade det jätte mysigt i Östersund och firade Lucia och fick mycket kärlek med mig hem av mina älskade underbara vänner och i påskas blev det Bryssel , Budapest och Wien . Nu väntar nästa resa :) Ser verkligen framemot att komma iväg igen :)


Trevligt slut på Valborg


Godnatt och sov gott


Kärlek ~ Miee

Ovido - Quiz & Flashcards