Alla inlägg den 2 juni 2014

Av marie75 - 2 juni 2014 20:37

Idag har jag ätit den godaste laxen någonsin på helt klart den mysigare restaurangen nere vid havet. Denna ligger i Trelleborg och ägs av två fantastiska killar Tobias och Måns. Tack för fanatiskt service, trevligt bemötande och underbart god mat! Tack Tobias för underbart god mat! Du en otroligt duktig kock!



Miee

Av marie75 - 2 juni 2014 11:59

[Bild]

En duva besökte oss igår när vi satt på Espreso house .. Eftersom jag är inne i det adliga så har jag då börjat kolla upp vilka bud djuren kommer med i en bok som heter Djurens språk.... Den kom nära och de va nästan så att den åt ifrån min hand :) så häftigt upplevelse. Tack fina duva!

Nu ska jag och min onda hals njuta av sol och hav :) Fylla hjärtat med sinnesro och harmoni.


Önskar er en underbara dag

Fånga dagen i kärlek till dig själv och till livet. Ta chansen och fånga ögonblicket :)

Miee

Av marie75 - 2 juni 2014 08:53

[Bild]

En ny vecka vaknar med solen i mitt hjärta. En ny möjlighet och en känsla av lugn och harmoni. En vecka som styr mot nya mål. Det är jag som är författaren av min egen bok, mitt hjärtas bok. Det är jag som håller i pennan och tecknar ner mina nya mål. Jag tar de klivet som mitt hjärta viskar. Ett paradis vid havet, det där jag alltid dröm om. Ett hav som talar om att jag ska ro mitt hjärta i hamn. Jag har redan börjar resan för länge sen ett osynligt band, styr nu mig till din famn!


Kärlek / Miee

Ovido - Quiz & Flashcards