Alla inlägg under november 2018

Av marie75 - 25 november 2018 00:27

Jag har inte varit här inne på jätte länge men jag blev så glad ikväll när jag såg att ni ff är många som går in här . Förlåt för min frånvaro . Nu e jag tillbaka och jag har saknat er otroligt mycket !

Efter min trafikolycka i mars så har det varit tungt och tufft att komma tillbaka ... Min sömn och min smärta är otroligt jobbig bit . Jag kämpar varje dag att hålla mig på rätt energier i att inte fastan i den negativa spiralen . Det är verkligen en boxnings matsch varje dag / 24 timmar om dygnet . Min nacke är skadad och jag måste börja leva med denna smärtan för att kunna hantera min vardag . Mitt liv ställdes på sin spets denna dagen i mars . Jag blev påkörd framifrån och mitt huvud slungades fram 3-5 gånger innan det tryckes emot stolakudden . Andealinet pumpade och min kropp gick in ett chocktillstånd . Jag kunde inte vrida på mitt huvud och jag kände direkt att detta stämmer inte . Jag fick en nackkrage som jag inte fick ta av mig på 6 veckor . Jag fick inte börja någon sjukgymnastik utan de väldigt försiktigt åtgärd . Tyvärr hade jag inte försäkringskassan me mig på min resa . 2 veckor efter min krage fick tas av så ringer FK och försäkrar ut mig . Där och då kännes de som jag föll rakt ner i en gropp som jag inte kunde ta mig upp ifrån . Jag kände mig totalt maktlös . Tack vare min super underbara terapuft så hade jag kräkt av mig väldigt mycket under tiden och fått ny styrka och vi vänder energiena till att jag började jobba igen 100 procent . Fråga mig inte hur jag idag fixar de för de jag har inget svar på mer än att jag är stark . Jag har idag även börjat plugga för att jag måste komma vidare yrkesmässigt . Jag e så tacksam för allt jag lär mig på min utb även om det är en tung utb . ..

Ljus och kärlek ~miee

Ovido - Quiz & Flashcards