Alla inlägg den 14 juni 2014

Av marie75 - 14 juni 2014 13:56

Jag gillar inte att ställa in jobb relaterade evenemang men idag tog jag ett beslut att ställa in imorgon.. Mina stämband och jag är inte överrens. Jag får nästan inte fram ett ord nu på em.. Så imorgon blir det en härligt dag med mys nere vid havet och tystnad, lugn och ro och sinnesro.
Nu ska jag bara va och spara på krafterna i mina stämband


Önskar er en skön Lördag / Miee

Av marie75 - 14 juni 2014 09:54

Så nu har barnen blivit hämtad av sina föräldrar med leende upp över öronen :) Tack fina goa barn som va på läger hos oss ! Hoppas att ni fick ett bra och roligt minne ifrån oss. Pyjamas party, tacos, chips och popcorn, film Time, skattjakt och pedikyr :) avslutades med en mysig frukost. Det har parats i sömnen, snarkats och kliats på ryggen, ja allt har varit helt perfekt :) Tack underbara kollegier för bra samarbete och mysig stund tillsammans och en bra utsparka

Önskar er en skön Lördag :)


Fånga dagen / Miee

Ovido - Quiz & Flashcards