Alla inlägg den 8 juni 2014

Av marie75 - 8 juni 2014 19:20

Så nu har jag städat av mitt hem igen! Nostalgi på hög nivå till mina idoler när jag va typ 10 år! The Pkinks :) imorgon är ordningen återställd. Jag ska åka och jobba igen. De ska bli så skönt att komma till jobb igen. Har verkligen saknar mina kollegier och barnen. Denna veckan har verkligen skiftat i känslorna, de va väldigt tungt i torsdags...



Må din väg gå dig till mötes och må vinden vara din vän och må solen värma din kind och må regnet vattna själens jord och tills vi möts igen må Gud hålla dig i sin hand



I måndags gjorde jag en resa hem till mina rötter igen. Jag är så tacksam att jag gjorde detta valet. Jag har hittat mitt paradis igen och min stora kärlek i livet. Att bara va och njuta av stunden. En pärla nere vid havet som jag blivit riktig kär i... En underbar resturang som får mitt hjärta att längtan hem igen. Jag har har varit hemma många gånger men denna gången va allt så annorlunda. Jag fick rätt känsla igen och mitt hjärta fylldes med rätt känsla igen.

Nu tackar jag för mig för denna veckan och önskar er en underbara kväll och va rädda om er... Sov gott kära ni när det är dax att säga godnatt.

Tack / Miee

Av marie75 - 8 juni 2014 15:07

Mitt inre njuter av de som kroppen ger mig just nu! Att få vara här i denna känslan är helt underbart. Jag har tappat bort så mycket men ett litet barn har verkligen vaknat igen i från mitt inre. Jag har verkligen vandrat i cirklar och nu ber jag att cirkeln ska slutas samman med min länk. Mitt inre har verkligen vaknat till liv igen. Livet överraskar men för mig är det ett bevis på att livet har en mening.


Av marie75 - 8 juni 2014 10:54

Hej kära ni! Nu är jag på gång på riktigt efter mina två veckorna sjukskriven. Min röst är tillbaka och jag kan prata utan att tappa orden och utan att de gör ont! Mina planer på mitt företag går bra och jag håller på och drar igång en hel del trådar. Jag stannade upp nu under tiden jag varit sjuk men nu är jag på g igen. Hösten är full av spännande saker och jag har en hel del evenemang som ligger i start groppen redan nu i juli! Det kommer att bli väldigt mycket jobb framöver men det är ju jobb som jag älskar :)


Önskar er en skön och underbar dag

Fånga dagen / Miee

Ovido - Quiz & Flashcards