Direktlänk till inlägg 8 juni 2014

Nostalgi :)

Av marie75 - 8 juni 2014 19:20

Så nu har jag städat av mitt hem igen! Nostalgi på hög nivå till mina idoler när jag va typ 10 år! The Pkinks :) imorgon är ordningen återställd. Jag ska åka och jobba igen. De ska bli så skönt att komma till jobb igen. Har verkligen saknar mina kollegier och barnen. Denna veckan har verkligen skiftat i känslorna, de va väldigt tungt i torsdags...



Må din väg gå dig till mötes och må vinden vara din vän och må solen värma din kind och må regnet vattna själens jord och tills vi möts igen må Gud hålla dig i sin hand



I måndags gjorde jag en resa hem till mina rötter igen. Jag är så tacksam att jag gjorde detta valet. Jag har hittat mitt paradis igen och min stora kärlek i livet. Att bara va och njuta av stunden. En pärla nere vid havet som jag blivit riktig kär i... En underbar resturang som får mitt hjärta att längtan hem igen. Jag har har varit hemma många gånger men denna gången va allt så annorlunda. Jag fick rätt känsla igen och mitt hjärta fylldes med rätt känsla igen.

Nu tackar jag för mig för denna veckan och önskar er en underbara kväll och va rädda om er... Sov gott kära ni när det är dax att säga godnatt.

Tack / Miee

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marie75 - 30 januari 2023 10:31


Hej kära ni . Jag har skapar ett nytt Instagram konto , gå gärna in där och följ mig eller ta en titt . Ljus och kärlek ~ Miee75 Amor_fati_vincit heter mitt öppna Instagram konto ...

Av marie75 - 19 februari 2022 21:57

Hej kära ni Tyvärr blev jag uppslukad av Covid en runda igen Frågan har kommit från en del håll ett tag , om jag som medial , kan starta en youtube kanal.. Många vet att jag arbetar på Sierska.se . Jag kommer att uppdatera vecka för vecka...

Av marie75 - 23 januari 2022 10:13


Godmorgon . Rensning av kyl och frys i går. Igår blev det zucchini pizza. Tog och rev ost och tog fram strimlad kalkon , tomatpuré och pizzakrydda . Nu vet jag inte om detta blev gott eftersom jag ff inte har någon smak . Vet inte heller om det lukt...

Av marie75 - 22 januari 2022 09:27

Godmorgon kära ni . Igår sov jag nästan bort hela dagen ? Ja behöver verkligen en energi kick av någonting . Alltså covid tar all min kraft och energi. Igår kväll så kände jag mig så fruktansvärt rastlös , för lite ångest när febern pendlar , ha...

Av marie75 - 20 januari 2022 10:13


Godmorgon kära ni . Ja då kom svaret från 1177 . Du har covid 19 . Åh ja? Skulle varit konstigt annars . Ännu en dag med huvudvärk och feber finns på morgonens agenda redan . Netflix, godmorgon:) Ja har tappat smak och lukt . Idag blev det täcket ...

Ovido - Quiz & Flashcards