Alla inlägg under maj 2018

Av marie75 - 8 maj 2018 22:52

Hej kära ni , nu e jag tillbaka igen . Med andra insikter och min förhoppning e att vi ska hjälpas åt med tips och idéer efter min Whd skada ,
Jag kommer inte gräva ner mig i det som hände där och då utan kommer lägga fokus på hur jag testar diverse avslappning , hur min sjukgymnast och jag jobbar framåt eller bakåt beroende på hur min kropp styr detta skepp . En sak har jag redan lärt mig och det är att det är inte jag som styr något utan det är vad min kropp klarar av just nu pågrund av en svår smärta med whiplash. Är du läkare , sjukgymnast eller själv har WHD skada så tar jag mer än gärna emot tips och råd ,


Jag är ff för färsk för att komma till smärtenheten men nu har jag och min kropp bestämt att vi tillsammans ska göra en resa som vi aldrig gjort förut tillsammans och resans mål är iallafall att jag ska bli bättre än just nu och att jag hela tiden till 200 procent ska följa kroppens steg

Nu kör vi ??

Kärlek Miee

Skapa flashcards