Alla inlägg den 10 juni 2014

Av marie75 - 10 juni 2014 22:08

Jag vet att jag redan har sagt godnatt men måste skriva lite till :) Har kört healing ikväll :) tack snälla för ert otroliga förtroende :) jag är verkligen på G! Mina händer är som eld när jag jobbar! Ikväll ska jag avsluta med att sända heling. Sen blir de kudden och spikmattan :) En lång dag imorgon igen! Mycket spänna saker är på gång! Jag älskar livet när de ler åt mig och jag älskar mina tankar :) En ängel va här i kväll med ett litet bud till mig. En otrolig stark händelse och jag är så tacksam för kärleken ni ger mig, min älskade familj på andra sidan! Tack för allt som händer :)

Tack andevärlden

Sov gott finaste du!

Kärlek ifrån mig

Av marie75 - 10 juni 2014 19:05

Bara älskar dig underbara sol!! Åh vad jag njuter av din närvaro! Tack för att du vaknat till liv och låter oss njuta av din underbara värme :) Räddningstjänsten syd har varit på besök idag! Tack för de ! Nu har jag ordnat så att de blir Övernattning med våran barngrupp :)

Idag hade jag helt andra planer än vad de blev.. De blev inte havet efter jobb. De blev 3 par skor och kläder i stället :)

Tack Nordea :) Nu är de klart ! Så gött :)


Önskar er en fortsatt skön kväll...

Va rädda om er och sov gott i natt

Miee

Av marie75 - 10 juni 2014 12:09

Idag har jag som skyddsombud suttit i telefon och ringt en massa samtal nu på fm.. Vi ska ordna ett läger för barnen och det va en hel del trådar som jag drar i just nu som brand och som skyddsombud. Vår barngrupp går över till skolan till hösten och vi ska ha avslutning med övernattning för barnen med pyjamas party :)

Sommaren lyser ännu en dag här på Limhamn :) snart blir de ute mys igen :)

Önskar er en skön em. Va rädda om er kära ni / Miee

Av marie75 - 10 juni 2014 06:14

Godmorgon kära ni! Oj va trött jag är... Vaknade långt innan kl ringde och nu känns de som jag inte har sovit.. Idag ska jag börja titta på nytt bonde i Trelle... Jag vill hitta ett hus att hyra.. Någon som har något eller känner någon som har de? Ni får gärna maila mig på Miee75@hotmail.com . Gärna vid havet men inte för lågt ut ( Smygehamn )

Tränibgsvärken gör sitt i dag... De ska ju kännas att jag tränat ... Jo så att :) Min tanke va att åka och träna nu på morgonen 7... Men jag kan säga att tanken va god :) Ikväll blir de Pw nere vid havet vid Ribban, de får bli ribban som blir mitt allternativ i kväll... Oj vad jag saknar havet och min nya pärla i livet mitt paradis
Starkas tillsammans ...

Önskar er en underbara dag

Fånga dagen / Miee

Ovido - Quiz & Flashcards