Alla inlägg under mars 2016

Av marie75 - 29 mars 2016 22:03

Tack mars 2016 för födelsedag , uppvaknande och snabba beslut... Ibland går vi i cirklar och nu har jag en gång för alla landat . Jag ser och förstår . Jag har vetat men har inte varit redo men nu e jag redo . Önskar er en skön natt ... Dröm sött


Ljus och kärlek ~Miee

Av marie75 - 28 mars 2016 11:52

Så nu är jag färdig Utb Diplomerad Healing massör ! Tacksam för ännu en utb är klar .

Njuter av solen och en ledig dag och att utb är färdig :) Trevlig Anndagen påsk .

Ljus och kärlek ~Miee

Av marie75 - 10 mars 2016 20:53

Idag har jag tagit hand om mig själv på bästa sätt... Att vara utb Massör och inte unna sig lyx förändrar jag igen.. Det var riktigt skönt med Hot stone massage .. 1;5 timme och jag kände inte alls för att ta på mig mina kläder och vara färdig... Snart blir det att boka in mer lyx... En hel helg på spa , får de bli inom snar framtid.


Dröm sött kära ni ~Miee

Ovido - Quiz & Flashcards