Alla inlägg den 24 juni 2014

Av marie75 - 24 juni 2014 22:05

Ikväll har jag sänt distans healing till 6 st patienter . Tack snälla ni för ert förtroende :) Jag vet att jag är duktig och jag vet att jag kan detta så himla bra men jag blir ändå så stolt över min förmåga. Hur jag gör? Det är viktigt att den som tar emot är hemma och gärna tänder ljus och om man vill får man ha någon avslappnad musik på. Jag tänder ljus och sätter på lugn musik och går in i personens själ. De jag får till mig skriver jag sedan ner i chatten eller via ett sms till personen och ikväll har jag jobbat så grymt bra! Tack snälla änglarna för ett grymt bra samarbete. Nu säger jag godnatt för sista gången även om de va ett tag sedan jag skrev godnatt på fb .. Sov gott kära ni / Miee

Av marie75 - 24 juni 2014 12:46

Håller på att planera utflykt med barnen på jobb imorgon. Imorgon blir det besök hos Sommarlovsmorgon :) så imorgon hoppas jag och 14 förväntansfull barn att det blir Sol över västra hamnen i Malmö.

Hoppas att ni alla har en bra dag. Va rädda om er / Miee

Av marie75 - 24 juni 2014 08:04

Godmorgon kära ni! Sovit gott? Igår kväll började jag med ett fyspass och jag blev så taggade så jag tänkte att jag skulle ut och Pw, men istället slutade de med att jag sprang 3:46 :) Jag är så galet stolt över mina knä och mig själv! Trodde aldrig de skulle gå! Så nu blir de nog inte så mycket Pw länge eftersom känslan att springa va galet skön! Jag har verkigen saknar känslan! Ikväll ska jag ta en vilodag ifrån träningen, även om jag är grymt taggad till att springa ikväll igen! Efter alla mina operationer och titthål i mina knän så är jag så stolt att jag och mina knän är på g! 16 kg lättare och ett friskare liv! Tack för de!

Idag säger jag grattis till världens finaste systerson som fyller 12 år! Grattis hjärta ifrån moster. Älskar dig! Ha en super bra på Swedbank arenan idag!


Önskar alla en underbara dag! Fånga dagen / Miee

Ovido - Quiz & Flashcards