Alla inlägg under maj 2015

Av marie75 - 10 maj 2015 14:24

Kärlek Miee

Av marie75 - 7 maj 2015 21:35

Mys och åter mys... Måste välkomna 3 fina killar som kom en efter en , inom loppet av 8 dagar ..., välkomna Noah , Thedor och Albin

Kärlek till er...


Miee

Av marie75 - 6 maj 2015 19:22

Har du turen att hittat rätt partner? Grattis... En fråga som dyker upp i mitt yrkesliv och även privatliv är... Ålder på ens partner... Vad ska alla säga? Är jag för gammal? Är han för ung? Snälla kära ni... Kärleken har ingen ålder... Finns de kärlek så spelar åldern ingen roll... Sluta att vara så ålders fixerade... Kärlek har ingen ålder och känslorna är ingen siffra... Lycka , harmoni och sinnersro är de som är viktigast... Sluta att lägga enegier på att någon har träffat någon som är yngre eller äldre.. Är dom lyckliga tillsammans och mår bra av varandra så låt deras kärlek va i fred... Va inte så ålders fixerade...

Lycka till med kärlek Laila Bagge... Media lyfter dock de på fel sätt i mina ögon... Men en säljar grej ...


Alla som har träffat en yngre kille eller tjej säger jag kör hårt :)) njut :)


Kärleken är fanatiskt glöm inte de...


Kärlek till er från mig


Miee

Av marie75 - 2 maj 2015 23:30

Fullt upp här ... April månad lämnade lika snabbt som den kom.., och jag prioterar andra viktigare saker i mitt liv och kommer fortsätta att göra..,. Sorry men jag har svårt att hinna med att blogga .... Alla enegier ligger på rätt proteringar...


Jag vet att ni förstår mig...



Önskar er en föresatt skön kväll...



Kärlek Miee

Ovido - Quiz & Flashcards