Alla inlägg den 9 juni 2014

Av marie75 - 9 juni 2014 22:31

Ikväll så har mina tankar verkligen tagit över i känslan. Så starkt och så rätt men ändå så fel... Är jag väg och avsluta de jag har här... Är det meningen att jag ska tillbaka till mina rötter på riktig? Är det nu min resa med flytt börjar? Ska jag börja leta nytt bonde i min gamla hemstad? Min känsla säger att jag är på fel plats geografiskt mer och mer... Jag trodde aldrig denna känslan skulle bli så stark att jag vill återvända hem igen, men idag vet jag att jag vill tillbaka till mina rötter igen..


Sov gott kära ni

Dröm sött ...


Av marie75 - 9 juni 2014 20:03

Nu har jag kört mitt tränings pass igen! Ja jag är galen :) som frivilligt går in i en stor träningsal full av sommar svettiga Malmöbor i denna sommarhettan! Men jag är f.n helt nöjd med att smaka blod i munnen efteråt :) De va hårt jobbigt och svettigt som F.n men så gött efteråt. Jag får en kick av att träna, jag kämpar och svettas ordentligt men får en otroligt skön känsla efteråt... Så skönt och vara tillbaka igen :) Tränibgsvärken kommer göra mig bredbent och magmusklerna kommer påminna mig ordentligt imorgon :) Välkommen tillbaka kära träning. Jag tror att jag har tränat varenda muskel i hela kroppen nu i kväll

Önskar er en fortast skön kväll :)

Miee

Av marie75 - 9 juni 2014 12:34

En härligt känsla landat sakta för varje dag i min mage och i mitt inre :) Jag har verkligen saknar denna känsla! Välkommen tillbaka kära du!

Sommaren blommar verkligen utanför fönstret.. Sommar oj vad jag har saknar dig!! Jag är väldigt tacksam att du värmer min hud och solen ler som mitt hjärta gör...

Miee

Av marie75 - 9 juni 2014 05:25

Godmorgon kära ni! Sovit gott? Jag vaknade av härligt fågel kvitter...ligger kvar och bara njuter. Tidig morgon vaknar sakta igen.. En ny vecka med nya spännande och intressanta händelser.

Idag startar jag min träning igen efter nästan 4 veckors uppehåll! Mina benhinnor har vilat ordentligt nu och läkt!

Igår somnade jag gott på min vän spikmattan, så underbart skönt :) förutom när jag vaknade i natt och den låg nere vid fötterna och rev mig :)

Önskar er en skön och härligt Måndag och va rädda om er. Fånga fagen / Miee

Ovido - Quiz & Flashcards