Alla inlägg den 27 juni 2014

Av marie75 - 27 juni 2014 21:37

Så nu landade jag hemma i min soffa! Nu är det fredag kväll igen! Otroligt va tiden går fort! Redan en vecka sedan midsommarafton! Var tog denna veckan vägen? Har varit på theflagshipcomany och köpt en jätte snygg kofta till mig själv

En bild kommer här :)

Det finns lite annat som jag skulle vilja ha men de passade tyvärr inte. Koftan jag köpte idag är st 146-152

Ikväll har jag haft kvalitets tid med min bästa väns dotter. Jag bara älskar henne! Hon är helt underbar :) Tack för glädjen du ger mig underbara barn! Tack fina ni för god mat och gott vin ;)

Nu önskar jag alla en fortsatt skön Fredag. / Miee

Av marie75 - 27 juni 2014 12:38

Jag tycker inte om att säga hejdå. Men idag säger vi hejdå till många av barnen i min grupp som jag har varit ansvarig över i 3 år.. Vart har dessa tre åren tagit vägen? Det är vemodigt som personal att lämna över barngruppen och starar om till hösten med nya barn.. Många inskolningen har det blivit under mina år som Barnskötare i Malmöstad. Självklart är det dax att släppa taget men det känns ändå konstigt.. Lycka till underbara barn! Ni är unika och speciella och kommer alltid att ha en speciell plats i mitt inre. Tack för alla roliga och spännande saker jag har fått lära mig av er under tiden jag har varit eran " fröken" på eran förskola. Lycka till på livets resa

Kram ifrån mig :)


Vill även säga ett stort tack för fina presenter jag har fått av er och era föräldrar :)

Av marie75 - 27 juni 2014 07:02

Godmorgon kära ni! Hur mår ni idag? Mitt mål i några dagar har varit att klara 40 st situps på rad och i gårkväll och nu på morgon fixa ja de:) så gött :) Haha ja jag vet att jag är galen :) men jag njuter och är så stolt över mig själv att jag sprang 5:59 igår och vaknar utan träningsvärk :) de ni är helt underbart :)
Fredag idag! Efter jobb ska jag ner till theflagshipcomany och pröva en kofta och sen är det hem till min bästa vän och äta gott och drika vin :)

Önskar er en underbara dag och njut av att det är fredag!

Fånga dagen / Miee

Ovido - Quiz & Flashcards