Alla inlägg den 29 juni 2014

Av marie75 - 29 juni 2014 21:47

Godkväll kära ni! Det har varit lite rörig dag idag. Många känslor som kom upp när jag hjälpte farmor. Många händelser som underbdahen som har blivit inställda pg av olika anledningar.

Idag har köpt skor för 2000 kr! Så nu är jag taggad till att ut och springa i mina nya skor. Idag blev de nya skor i stället för att springa på en små regnig stand. Jag tog med mig solen men regnet fortsatte tyvärr att stänka. Köpte även en snygg tröja :)

Nu säger jag Godnatt och ska hoppa in i duschen efter ännu ett fyspass :)

Av marie75 - 29 juni 2014 12:02

Idag hoppas jag att jag får springa nere vid havet i Trelle, tar med mig solen ner ifrån Malmö. Är på väg till min älskade farmor idag.

Jag har haft fyspass idag men dock ingen Pw eller löparrunda men som sakt jag tar med mig solen och hoppas på en vacker em vid havet idag. Idag har jag skrattar gått åt att min skyddsängel har gett mig en utmaning :) Ja ställer jag frågan så får jag ju räkna med att de blir ett svar :) och snabbt kom svaret me :) Tack för rakt och snabb kommunikation :)

Fånga dagen :)


Ovido - Quiz & Flashcards