Alla inlägg den 12 juni 2014

Av marie75 - 12 juni 2014 23:19

Idag blev så jäkla rädd så jag bara stod stilla och kunde inte få fram ett ända ord ! Jag bestämde mig för att Pw från jobb ner till småbåtshamnen och på vägen så tog jag en hel del bilder och där i mina tankar så smög jag runt som paparazzi och helt plötsligt hade jag en MUS runt mina ben! Detta är verkligen inget djur som tilltalar mig överhuvudtaget ! Den såg väldigt förvirrad ut och jag stod helt förstelnad och fick verkligen inte fram något! Inte ens ett pip! Jag hade under dagen gått och smålett åt en annan sak, som Karma verkligen gav 100 procent tillbaka till mig i dag! Från och nu så lovar jag och svär att karma kommer även tillbaka till mig! Så jag lovar att tänka på vad det är för signaler jag sänder ut, eftersom jag fick tillbaka de 100 gånger om idag!

Har varit på Seans i kväll på hos ett medium som jag har känt i många år. Väldigt intressant för allt hon sa som bud till andra va precis exakt samma som jag fick till mig. Jag fick väldigt bra bud till mig ifrån andevärlden :) tack snälla ni! Tack snälla fina ni ...

Nu ska jag krypa ner i sängen och sova gott.. Imorgon blir de maratonpass..

Sov gott :) Dröm sött...

Miee

Av marie75 - 12 juni 2014 18:05

Detta är verkligen mitt paradis att få komma till havet .. Efter jobb idag så Pw ner till småbåtshamnen och sen vidare till ribban.. Galet rent i Flipp flopp :) Nu sitter jag på ribban och njuter av solen som värmer gött! Kan livet va mer fridfullt och sinnesro befriat än denna känslan! Det blåser väldigt mycket här nere men det är så gött...

Snart ska jag Pw vidare mott slottsstaden :) men först ska jag njuta en stund till :)


Miee

Av marie75 - 12 juni 2014 12:05

Som ni vet så har jag varit sockerfri sedan i februari men idag är det skolavslutning och våran underbara chef kom med en sommarpresent :) Budapest längd. Eftersom jag är glutenintolerant så hade hon köpt samma till oss alla! Tack snälla. Nu är jag väldigt spiddad och kroppen gick verkligen igång. 




Hoppas att ni har haft en underbar skolavslutning med era barn / nära och kära. Var rädda om er och ha en skön torsdag / Miee

Av marie75 - 12 juni 2014 05:44

Godmorgon kära ni! Undrar varför jag vaknar 3:30.... Och nu är jag så där trött så jag skulle kunna sova igen... Ett maraton pass idag.. Ska bli väldigt spännande hur dagen blir. Ska träffa en vän och vi ska iväg på Seans ikväll. De ska bli väldigt intressant och sitta på motsatt sida i kväll...

Igår kväll så fick jag verkligen ett sånt härligt och skönt skrattanfall så grät. Tack för de :) Det är är så skönt :)

Nu ska jag hoppa in i duschen.. Önskar er en underbara skön sommar dag :) Tack älskade solen för att du vaknar tillsammans med mig igen :)

Fånga dagen / Miee

Ovido - Quiz & Flashcards