Alla inlägg under september 2015

Av marie75 - 17 september 2015 22:10

Ikväll sänder jag ett stort fång med kärlek ... Nu kommer jag att vara borta igen i några dagar ifrån bloggen.. Vi sänder iväg grejor med flyget imorgon. Stort ödmjukt tack för eran hjälp !


Önskar er en skön natt .. Och jag kan lova att här finns de just nu många fjärilar i magen :)


Kärlek ~ Miee

Av marie75 - 15 september 2015 10:45

Vi bodde i samma stad och pluggade båda två... Vi kände inte varandra men jag visste vem du va. Vi hade pratat med varandra och hälsat på varandra men vi va fortfaraden främlingar för varandra. Du hade en sån otrolig karisma och utstrålning och du hade något speciellt i din blick...

21 Jan 2002 mördades du brutalt... De kom fram att de va hedersmord.. Idag läser jag i tidningen om dig igen.. Att din pappa vill bli en fri man..

Villa i frid du kära vän...

Fadime du blev ett offer och rättvisa finns inte


Av marie75 - 14 september 2015 21:39

Då va det igång igen ... Den där vansinnesfärden som ingen kan förklara. Så har då hänt igen i Malmö! En tjej ligger just nu och kämpar för att någon satt sig bakom ratten utom förstånd... Och fegar sedan ur efter att skadat en tjej så pass allvarligt så hennes tillstånd är kritiskt.. Jag hoppas att ni andra som sprang och gömde er har , fått samvetet och förståndet tillbaka och går och anmäler er till polisen i Malmö eller var ni nu bor! Jag sänder allt kärlek och massa styrka till dig som kämpar i Lund just nu.
Ta ert ansvar och förstå vad ni faktiskt utsätter väldigt många anhöriga just nu..


// Miee

Av marie75 - 14 september 2015 06:55

Jag säger inte att behövdande flyktingar kommer med skit men blev väldigt fundersam när jag kom på mina egna tankar... Hur är det möjligt att vi kan släppa in en massa människor som vi faktiskt inte har koll på? Då tänker jag på alla narkotika smugglade , som faktiskt mitt i detta kaos , klappar händer åt att gränsen är öppen! Alla vapen smugglare gör samma.. Hörde på nyhetena senast i går att vapen har ökar med 50 procent på våra gator i Sverige .... Siffran har garanterar ökat ännu mer nu när media gått ut i flera dagar med att gränsen är öppen! Alla droger som tullen kämpar för att hitta och gör ett fantastiskt jobb dagligen med är just nu passé eftersom vi inte har någon anning om hur mycket det har kommit in ...

Förstår våra politiker vad vi gör mot vårt land .?. Jag börjar allvarligt fundera på detta som faktiskt händer här och nu...

Och frågan kvar står ... Hur många isis anhängare har vi släppt in med våra öppna armar ?


Av marie75 - 13 september 2015 23:46

Media går ut i kväll att männen kommer och lämnar barn och kvinnor på plats för att det är fördyrat ... Men historian skiljer sig med de som hörs i ett krigsdrabbat land... Kvinnorna har ingen talan och blir lämnade där nere . Blir stenade till döds och skjutna av Isis. Vems sanning ska vi lyssna på tro på? Ja det är ju helt upp till dig att tro på den bilden som berör dig mest. I vilket fallsomhellst så är detta långt över gränsen, för mig att kvinnor och barn ska bli offer .


Idag har drabbades två kulturer samman i Stockholm och det blev väldigt kaotiskt om man nu ska tro på vad viss media gick ut med.. Andra valde att lägga locket på... Iallafall så va detta mitt i stor Stockholm med en massa människor som gjorde stan en söndag. Frågan är då.. Ska vi vara rädda mitt på dagen för att tumult ska uppstå. I ett fridfullt Stockholm som anordnar en mannifestation för alla ny svenskar och flyktingar. Ska inte de gamla grollet stanna kvar och låta de bli passé? Ska de bli sådan här kulturkrockar? Tackar Gud att dessa inte hade vapen på sig...


Va rädda om er och sov gott


Kärlek ~Miee

Ovido - Quiz & Flashcards