Alla inlägg den 20 juni 2014

Av marie75 - 20 juni 2014 08:45

Godmorgon kära ni! Mer än jag som vaknade av åskan i natt? Idag har dagen kommit Midsommarafton :) Ändrade planen för några veckor sedan. Tydligen har jag namnsdag idag, iallafall en del av mitt namn. Tack för tidiga grattis och till alla andra Linda säger jag givetvis grattis, känner väldigt många faktisk. Speciellt en tanke till dig Linda i Bara.
Ja vad händer då denna midsommarafton.. Jag ska mysa och njuta av denna dagen och plocka blommor och lägga under kudden och drömma om vem jag ska gifta mig med.
Solen vaknar tillsammans med mig nu och jag hoppa att du lyser på oss i Trelleborg idag :)

Till alla ensamma skänker jag en tanke med ömhet och respekt. Jag vet att Restaurang Dalabadet har midsommar buffé så är det någon som känner sig ensam och inte orkar laga mat själv så besök gärna min pärla, för där får du både värme, god mat och trevlig service

Nu önskar jag er en
Glad midsommar
kära ni och njut av dagen

Ovido - Quiz & Flashcards