Alla inlägg den 18 juni 2014

Av marie75 - 18 juni 2014 23:26

Idag har det varit många känslor på en och samma gång! Jag brukar inte vara rädd för något men idag tog rädslan över fullständigt inom mig. Jag är inte rädd för att falla eller för att dö, men skit vilken känsla som skrämmde mig idag! Känslan kom för nära mig, igen. Åter igen spelades mitt liv upp då läkarna trodde att jag fått cancer, eftersom allt tydde på de.. Nu är jag tillbaka igen i samma känsla för du fanns där för mig och nu finns inte jag där vid din sida.. Ett val vi har gjort för att må bra vara för sig. Jag fick en smäll i ansiktet och från och med nu kommer jag vara ännu tydligare med vem jag tycker om ! Vem som är viktig för mig och hur mycket jag älskar människorna i mitt liv! Jag ska vara ännu mer ärlig och ge ännu mer kärlek för livet är för skört för att gå och hålla på känslan som är rätt eller fel.. Ja vill aldrig med ångra de jag inte gjorde.. Ödet ligger i händerna och livet är förkort för att inte njuta och älska ännu mer, för du vet aldrig när du rycks bort här ifrån. Sluta va bitter och sluta slåss njut av livet och kärleken runt omkring dig!


Kärlek ifrån mig!!


Av marie75 - 18 juni 2014 20:31

Jag vet att jag inte ska tänka denna tanken just nu.. Men jag vill inte att du ska försvinna. Jag vill inte att du ska bli en ängel.. Världen behöver dig ett tag till.. Du får inte ta steget här ifrån... Varje dag lever jag med tron att de finns en mening med allt... Men förlåt jag tvivlar på orden ja ofta sa.. Du ska bli lycklig och leva i frid och harmoni och inte spöka för mig. Känslan skrämmer mig, att vi lovat varann att höras om någon av oss skulle bli sjuk, jag trodde aldrig jag skulle få detta samtalet ifrån dig.. En sak som vi sa men jag trodde aldrig de skulle hända, någon av oss. Snälla Gud och änglarna ge den styrkan ni kan så att allt blir bra..

Tack Universum


Linda-Marie

Av marie75 - 18 juni 2014 16:01

De händer väldigt sällan att jag köper färdiga glutenfria kakor men för några dagar sedan köpte jag muffins, blev väldigt sugen på en för en stund sedan och slängde in en i micron, den var inte varm men kändes tinad, med sylt i mitten tar jag en tugga och nu sitter jag med en isbit mot underläppen som ser ut som om jag har varit ute i slagsmål. Kan säga att de lär inte bli någon muffins i dag. En ny lärdom som gör väldigt ont i min underläpp.

Av marie75 - 18 juni 2014 08:31

Godmorgon kära ni! Sovit gott? Jag hade en hemsk kväll och natt.. Kramper i min mage och jätte yr.. Men nu är de återställt. Min mediala förmåga är stark men är den så stark , så att jag kan känna någon annan blir sjuk, eller va de jag själv som blev sjuk och av vad isåfall? Hmm ...

Mina stämband är förhoppningsvis under läkning så jag blir helt återställd. Min kropp är väldigt trött just nu

För ett tag sedan fick jag en stark medial händelse till mig, den blev så stark så jag va tvungen att kontakta anhöriga till denna fina ängel. Tack snälla för att du hörde av dig tillbaka igår. Ibland är det svårt som medial att veta var gränsen går, den som har gått över blir väldigt glad att den har hittat en länk och vill förmedla ett bud, men det är inte alltid att så att jag som medium vet vem familjen är eller den som har gått över. Idetta fallet så hade vi fler länkar mellan varandra än vad jag visste men ofta är de så att andevärlden har mer koll än vad vi har här på jorden. Tack till andevärlden för ert otroliga förtroende för mig som medial.


Fånga dagen och va rädda om er


Miee

Ovido - Quiz & Flashcards