Alla inlägg under februari 2022

Av marie75 - 19 februari 2022 21:57

Hej kära ni

Tyvärr blev jag uppslukad av Covid en runda igen


Frågan har kommit från en del håll ett tag , om jag som medial , kan starta en youtube kanal.. Många vet att jag arbetar på Sierska.se . Jag kommer att uppdatera vecka för vecka i 3 veckor framåt ..

Bomba MIG med respons , är detta någonting ni vill ha eller inte ?

Ni som vet vem jag är som medial är att jag jobbar helt utan redskap . Jag lyssnar in och förmedla vidare i det jag får ? är ni redo ?

Nu lyssnar jag in !



Nu är det energi byte bland stjärntecknet, och fiskarna tar vid .

Vecka 8 ger dig tid att vara i nuet och känslor öppnas upp på nytt igen . Besked och förändringar mot ditt mål och en längtan efter stabilt startar en procces som gör att det känns som saker händer snabbt . En kontakt som bli snabba besked , från totalt tystnad till en skön känsla att luta sig i. Att släppa kontrollen och följa med i nuets energier. Veckan känns som att bitarna lossnar och det finns en känsla av att fira något som du längtar efter , som inte har varit på rätt plats förrän nu . Februari avslutas med en känsla av trygghet och stabiliet och av mars finns många och ekonomiska fördelar



Vänligen

Miee

Ovido - Quiz & Flashcards