Alla inlägg under november 2016

Av marie75 - 21 november 2016 20:29

Idag tog jag en paus från livets puzzel... Jag tog bilen och körde ner till havet ... Där mötes jag av fridfull harmoni ... Det har varit många intensiva veckor och det har varit , glädje , sorg, besvikelse, tårar , missförstånd , frustation och väldig många frågetecken ...

Alice .. dycker upp vart jag än vänder mig och jag va bara tvungen att andas in nya perspektiv igen...

Idag tog jag ett nytt beslut i mitt liv.. och jag ska fullfölja detta.. Jag hoppas av hela mitt hjärta att livet vänder rätt .

Nu är det snart . För detta året och min träning rullar på för fullt ..


Jag bjuder på lite kärlek ifrån universum som avslut för idag


Ljus och kärlek ~Miee

Av marie75 - 4 november 2016 19:15

Det är så skönt och ha egen bil... älskar verkligen frihetskänslan men det oroar mig med... var tog respekten vägen ? Bilister som kör om på en 70 väg med släpp i 100 med mötande bilister och andra som är en mardröm ... Ni är fan inte kloka !


Till er som inte har reflexer ... Ni Syns inte ! När ni syns så är det försent , va rädda om er


Kärlek ~ Miee

Skapa flashcards