Alla inlägg under februari 2016

Av marie75 - 29 februari 2016 13:52

Nu är jag lugn i magen och själen. Det har varit många turer fram och tillbaka efter att ha hittat två knutor i mitt bröst. I över en månad har det varit många turer fram och tillbaka , med diverse undersökningar . Idag har jag då äntligen träffat en helt fantastik läkare som gav oss ett väldigt positivt besked . Idag va det riktigt skönt och gå ifrån läkaren . Tack alla för stötting och för att ni har slutit upp!


Kärlek och ljus ...



Sänder kärlek till universum


Miee

Av marie75 - 26 februari 2016 06:59

Godmorgon kära ni. Tusen tack för alla gillande på mitt föra inlägg... Det värmer i hjärtat. Härlig morgon med nya energier spirar i kroppen... Fredag och ännu en orörd morgon vaknar ... Sänder kärlek ut till universum denna härliga morgon. Va rädda om er vart ni än befinner er.


Ljus och kärlek ~ Miee

Av marie75 - 25 februari 2016 10:56

Nu e jag redo !!!! Välkommen hem jag står kvar vid din sida ...och sträcker ut min hand .



Ljus och kärlek ~ Miee

Ovido - Quiz & Flashcards