Alla inlägg under oktober 2014

Av marie75 - 31 oktober 2014 20:46

Tack Oktober för dessa fart fyllda veckorna! Tack för alla möten med fantastiska människor! Och tack för att du har funnits där fast jag faktiskt inte har sätt dig förrän nu! Jag är tacksam för att du inte har gett upp... Du har verkligen haft tålamod med mig! Jag är verkligen tacksam. Tack för härliga nyheter och glädjande besked och framför allt all kärlek som växer :)

Tack alla underbara ni som inte kan låta bli och läsa min blogg :)


Tack till min famtida partner .... Hi five :) Nu kör vi så det rycker med våra planer på vårt företag :)

En månad i mitt nya hem.... Det har verkligen varit en äventyrlig resa att flytta tillbaka till oförändrade rötter :)


Nu välkomnar jag dig November med ännu mer spännande planer och ännu mer glädjer och lycka. Ännu mer kärlek och ännu mer mys :))

Glad Halloween // Miee

Av marie75 - 31 oktober 2014 12:06

Jag har kommit till ett stadie där jag inte en känner irritation över saker eftersom känslan påverkar mig negativt och inte dom som har gjort något tokigt. Är ni med hur jag tänker.... Jag mötets av ett minde kaos på jobb imorse efter påhälsning ifrån någon som tyckte de va kul och busa till de på förskolan där jag jobbar. Eftersom jag är skyddsombud så ligger ansvaret på mig att polisanmäla händelsen. Pratade med en väldigt trevligt polis i ca 1timme! Den tiden som jag då behövdes i barngruppen. Två väldigt trevliga poliser kom ut på plats eftersom vi hittade bevismaterial på plats och gjorde precis som polisen i telefonen bad oss att göra... Nu är ordningen återställd igen efter att ha plockat saker i närområdet där vi har förskolan. Jag och en kollegia är helt slut efter våran tur som spaningsledare och privatdektitiver :)


// Miee

Av marie75 - 31 oktober 2014 06:32

Godmorgon kära ni! Jag möts av så mycket kärlek och vänliga ord så jag bara svävar av lycka. Har ett otrogit nätverk av människor av kärlek runt omkring mig och de senare veckorna har de verkligen exploderat av kärlek i mitt liv och de känns som väldigt många bara från ingenstans dyker upp..! Tack alla underbara vänner som ger mig precis lika mycket och ännu mer av eran äkthet och kärlek! Ni är unika alla och värdefulla alla! Jag är så tacksam för att ni finns! Ni är unika alla!


Jag har verkligen trigats igång av mina positiva enegier... En väldigt speciell person skrev på sin fb för några månader sedan, att kärlek föder kärlek! Du är så klok fina du och de orden har verkligen öppnat upp mitt hjärta ännu mer! Orden har så mycket kraft och Kärek i en ren och san kropp!

Ikväll blir det ännu mer kärlek 19:00. Ta med dig ljus så tänder vi tillsammans


Önskar er en fantastisk fredag


Kärlek- Miee

Av marie75 - 30 oktober 2014 20:38

Åh vad de känns skönt i själen! Jag är helt säker på att jag har träffat rätt idag! Idéerna bubblar och jag har så mycket glädje inför kommande företag som jag har suggit på länge , men idag lossnade sista biten! Jag är så inspererad och taggad! Det är nu de börjar på riktigt !


Önskar alla en skön kväll och säger godnatt till er med ett stort leende

Miee :)

Av marie75 - 30 oktober 2014 16:49

Ikväll har jag haft ett helt fantastiskt inspirationsmöte med min blogg vän. 2015 kommer verkligen bli ett magiskt år! Jag är så taggad.... Vad planen är kommer jag att berätta länge fram när vi har fått mer tid att planera och spunit vidare på våran idée.

Det sprutar av idéer och jag är så inspererad och lycklig . Tack !

Miee

Av marie75 - 30 oktober 2014 12:53

Det gör ont så fruktansvärt ont idag. Min fot och jag är verkligen inte vänner denna torsdag... Att trampa ner är inte lätt idag... Men det är bara att bita ihop och trampa vidare....

Idag ska ja fika med en Blogg vän ska bli super mysigt. Ser verkligen emot att träffa dig igen kära du.


Önskar alla en skön eftermiddag


Kram och kärlek till er


Miee

Av marie75 - 30 oktober 2014 06:41

Ligger inne med en grym träningsvärk just nu :) trots att jag inte tränat :) ja det är bara till att lee och njuta av denna känslan :)


// Miee

Av marie75 - 30 oktober 2014 05:22

Godmorgon kära ni! Jag vaknade 40 min innan kl ringde denna tidiga morgon. Mötes av konstig känsla av en man nu på morgonen. Har precis skrivit till en granne som jag bett kolla så allt är okej i huset.


Önskar er en skön dag

Va rädda om er // Miee

Ovido - Quiz & Flashcards