Alla inlägg under juni 2016

Av marie75 - 5 juni 2016 23:35

E det någon som fortfarenden gör mig glad så är det allt glada studenter som med glädje sjunger ut sin stolthet ... Jag är så tacksam att jag valde att hoppa av vård linjen och tänkt om... Det är 20 år sedan vi stod utan för Heleneholm skolan i Malmö och grät av lycka och ändå med en sorgsenhet . Jag har aldrig varit med om en bättre samhanhållning på en så bra och lite uda skola som jag är stolt att jag fick äran att starta min resa på ...

Jag är tacksam för att alla kunde vara precis som de va utan någon konstighet . Jag är glad för alla härliga kvällar på öl och vin källaren med Brödern Bergrensson . Och våra grymt duktiga Estetare Pierre , Danne och Jakob ! Era live spelningar lever kvar i minnet ! Tusen Tack ! :)

Jag är glad för att jag började om och träffade värdens bästa och skönaste människa ... Tack .

Grattis till alla Heleneholmare på eran 20 års student dag den 6/6 2016

Tiden springer iväg i alla världens fart men minnet stannar kvar .. Tack för att jag har så fina minnen från mina tre år på Malmös bästa skola :)

Tack :::)))

Ovido - Quiz & Flashcards