Alla inlägg under september 2012

Av marie75 - 18 september 2012 15:42

Idag hade en vän länkar en artikel på Fb om Sebbe som snart skulle dö i cancer. Varje gång jag hör ordet cancer så får jag den där stora klumpen i min mage.Föra sommaren blev jag sjuk, konstiga saker som hände med min kropp, mina blodprover va dåliga och det ploppade upp märkliga blåmärken på min kropp från ingen stanna.Min mage gjorde ont och det visade sig vara min mjälte. Alla mina prover sa att jag hade fått Leukumi och läkarna sa de samma. Jag levde i en bubbla i några dagar och rädslan va fruktansvärd. Vad det va som hände med min kropp vet ingen än idag. Leukemin va i alla fall ingen Leukumi. Många läkare frågade sig vad som hände me min kropp, men ingen har kunnat ge ett svar på vad som hände. Jag är så tacksam att min kropp stötte bort detta om det nu va så att de va Leukemi. Kärlek och styrka till er som kämpar där ute med detta monster!! Kärleken är starkare och vinner alltid! Va rädd om och kämpa kämpa kämpa! Carpe Diem! //Lm

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards