Alla inlägg under augusti 2016

Av marie75 - 14 augusti 2016 10:35

Hjärtat pumpar i bröstet när jag hör nyheten på tv!!! En kvinnlig politiker erkänner att hon hade 2,0 promille i blodet .....

Vi backar där lite .... Hur i helvete gick detta till från början? Hon e 29 år och Gymnasiet minister .... Hon ska ha förståndet att inte ta sin bil till Danmark och dricka på en konsert . Hon ska ha förståendet att sätta sig på tåget och lämna bilen kvar när i hon befinner sig i Danmark ... Hon ska ha förståndet att försvinna som politiker helt och hållet men min fråga är , om hon nu inte hade förståndet att göra rätt i dessa situationer , hade hon då hållt truten , om hon inte hade hamnat i nykterhetskontroll ?

Frågan e om hon hade kört ihjäl någon vad hade hänt då... Du e så långt ifrån min verklighet som du betett dig och är verkligen inte värd en krona av mina skattepengar överhuvudtaget . Du gör mig så fruktansvärt arg och ditt nonchalanta beteende är så långt under mitt förstånd .

Till dig du stadsministern ... Jag förvånas verkligen varje gång du öppnar munnen i tv varje dag nu förtiden ... Jag personligen har en gång röstat på dig men mitt förtroende har du tagit bort ifrån mig och ditt sista utlandet fick droppen att rinna över för sista gången . Att köra onykter kommer jag aldrig förespråka och att du tycker att du behövde hennes kunskap ... Hur ska vi kunna förlita oss på hennes kunskaper när hon inte sätter oss före sitt eget omdöme när hon kör med 0;2 promille i blodet ... Där har du min sista droppe!


Va rädda om er i trafiken kära ni


~ Linda~Marie

Ovido - Quiz & Flashcards