Alla inlägg under mars 2015

Av marie75 - 27 mars 2015 21:34

Jag har inte glömt bort er kära ni.. Jag är här.. Men har haft smäckat schema och mitt i allt så blev jag sjuk! Tack för de.. Idag är jag på benen igen och hoppas att peciln och diverse sjukdomar är över på väldigt länge! Vi hant me Baby shover och kalas mys ..

Nu säger jag godnatt och önskar er en fortsatt skön fredag . Va rädda om er // Miee

Av marie75 - 20 mars 2015 06:57

Godmorgon kära läsare.. Idag är det fredag och alla bacillerna har attackerat min kropp från jobb.. Välkommen tilllbaka liksom... Väskan är packad för en härligt helg med massa mys! Hej Fredag och välkommen igen...


Önskar alla en skön och härlig dag .


// Miee

Av marie75 - 19 mars 2015 05:30

Tar du livet för givet? Tar du chanser när de ges, eller slösar du bort de som faktisk får dig att må bra? Har du tänkt på att livet är ett lån? Ett lån som vi faktiskt inte vet hur länge vi får ha kvar.. Ger du dig chansen att bli lycklig och hoppar på tåget ? Eller sitter du på parongen och låter chans efter chans gå förbi dig? Tror du att livet går i repris och du kan sitta och vända på timglaset gång på gång? Livet rinner ifrån dig om du inte vågar ta chansen när den ges. Livet och döden ligger så nära oss och ge sig sjäv chanser när de ges är att våga tro att på lycka... Livet påminner mig varje dag om att livet är ett lån..



Fånga dagen... // Miee

Av marie75 - 18 mars 2015 20:31

Jadå.. Då har tempot ökat igen från 0 -200 på några dagar... Ja de händer mycke.. Och jag försöker hinna med.. Men det faktiskt inte lätt... Min fot och jag kämpar på.. Och allt annat ska hinnas med... Jag hoppas att våran plan håller ...,




// Miee

Av marie75 - 18 mars 2015 05:01

I swear to you - I will always be there for you -
there's nothin' I won't do
I promise you - all my life I will live for you - we
will make it through
Forever - we will be
Together - you and me
Oh n' when I hold ya - nothin' can compare
With all of my heart - ya know I'll always be - right
there
I believe in us - nothin' else could ever mean so much
You're the one I trust our time has come - we're not two
people
Now - we are one - ya you're second to none
Forever - we will be
Together - a family
The more I get to know ya - nothin' can compare
With all of my heart - ya know I'll always be - right
there

Forever - we will be
Together - just you and me
The more I get to know ya - the more I really care
With all of my heart - ya know I'll always be...
Ya know I really love ya - ya nothin' can compare
For all of my life - ya know I'll always be - right
there



Av marie75 - 17 mars 2015 07:42

Vissa mornar är helt klart bättre än andra .. Och denna är en av dessa ... En bättre start på dagen än vad jag kunde tänka mig :) tack!


Solen lyser och det är tisdag idag.. Är på väg till jobb och de ska bli härligt att komma tillbaka idag...


Önskar er alla en skön dag och njut av dagen ... Fånga dagen / Miee

Av marie75 - 16 mars 2015 16:56

Jag är verkligen tacksam att jag tackade ja till denna tjänsten! Tack kära ni för ert fina bemötande idag! Jag är så tacksam .. Jag och foten är trötta men mår bra trotts mycket intryck ! Här kommer jag trivas resten av terminen :) Det kommer bli bra.. En bra känsla i magen . Tack till er alla på mitt nya jobb!


Nu loggar jag in på andra jobb.. Ni som vill ha andlig vägledning hittar mig på linjen från och med nu.


Trevlig kväll // Miee

Av marie75 - 16 mars 2015 06:59

Oj vad hände? Helt plötligt känns de som det är mars... Var tog dessa månaderna vägen? Det har varit mycket och och väldigt intensivt. Jag har nog fantastisk tappat tidsuppfattning i mellan åt under min sjukskrivning.. 3 veckor kvar till påsklovet ... Upps nu snurrar de igång på riktigt igen.. Jag ska fortsätta att priotera de vikigaste och släppa taget om det där som jag faktiskt inte har saknat nu när jag har varit tvungen att möta och priotera om under min tid som sjukskriven.

Nu säger jag godmorgon och Hej Förskoleförvaltningen :) Nu kör vi :)


// Miee

Ovido - Quiz & Flashcards