Alla inlägg under december 2020

Av marie75 - 6 december 2020 19:45

Hej ! Oj vad de va längesedan jag va här , men nu e jag tillbaka igen.

Jag va och handlade idag . Tar munskydd på mig varje gång. Tvättar händerna med handsprit innan jag går in. Förlåt men är människor helt tappade bakom em vagn. På maxi hostar och nyser folk rakt ut. Går som de ska krama alla de går förbi. Finns ingen respekt överhuvudtaget! De va några st mer än jag som hade munskydd. De jsg blir förbannad över , är att gravida går precis som vanlig ! Tänkt på att du kan bli sjuk och ditt barn kanske inte klarar sig . Respekten för personalen som jobbar i affärer . Kassörskan berättar att väldigt många av hennes kollegor är hemma och sjuka . Mitt förlag är att stäng ute de som inte har munskydd . Anders Tegnér verkar inte ha förstått det här med bättre tillsyn och tyvärr inte Stefan löven i heller .

Äntligen tog Malmö FF emot bucklan idag . Det gör väldigt ont och inte vara på plats när Sahfari blev avtackad . Vi hoppas kunna tacka av dig , med arenan full av supportar

Va rädda om er . Kärlek Miee

Ovido - Quiz & Flashcards