Alla inlägg den 15 juni 2014

Av marie75 - 15 juni 2014 22:57

Livet är helt underbart. Jag njuter av varje stund.. I helgen har jag laddat batterierna i min gamla hemstad igen. Jag och en vän har legat på stranden hela dagen och bara njutit, tänkte faktiskt bada idag men när tårna började få kramp så ångrade jag mig. Solen har dock värmt våra kroppar ordentligt i dag. Jag hoppas dock att färgen lägger sig tills imorgon :) lite stram i pannan :) Ikväll har jag njutit på mitt favorit ställe nere vid havet på resturang Dalabadet. Idag prövade jag fläskfilé med potatisgratäng :) Helt klart den godaste potatisgratäng jag någonsin har ätit, åter igen den godaste maten. Väldigt högklassig mat :)

Nu säger jag godnatt ifrån en väldigt nöjd och glad Miee

Sov gott :)

Av marie75 - 15 juni 2014 07:45

Godmrgon kära ni! Sovit gott? Igår blev det verkligen ändrade planer! Jag älskar att vara spontan och igår blev de Grisfest helt plötsligt i min gamla hemstad ute på landet :) Verkligen hemma känsla med liveband och Godmat :) Mys med en gammal vän! Tack fina vännen för att våran vänskap är så stark. Jag är så glad att du är tillbaka i mitt liv igen!

Önskar er en skön och mysig dag. Fånga dagens ögonblick

Va rädda om er / Miee

Ovido - Quiz & Flashcards