Alla inlägg den 30 juni 2014

Av marie75 - 30 juni 2014 16:15

Ett lugn och sinnesro i själen stannar kvar. En känsla i magen som är starkare än ord. Jag tror på min känsla . Känns som min resa stannar kvar här, att jag av någon anledning faktiskt ska finnas kvar i känslan som jag mår bra av...
Jag vet och även du..


Av marie75 - 30 juni 2014 06:47

Godmorgon kära ni! Sovit gott? En ny vecka vaknar sakta hos mig, en trött och lite seg tjej vaknar denna måndag morgon. En intensiv men givande och spännande helg är till ända. Älskar verkligen mitt andliga jobb. En månad går fort och det är dax att säga hejdå till Juni! Du kom in som en varm vind i mitt hjärta och fick mitt hjärta att lee igen. Jag har njutit av denna värmen och dessa fantastiska möten jag har tagit mig tid till att njuta av. Jag har funnit mitt inte lugn och jag vet vad jag vill njuta av. Jag har funnit mitt paradis nere vid havet och jag har verkligen njutit av nya och gamla vänner. Jag har vågat ta chansen igen och jag är en vinnare i mitt inre. Tack kära Juni för dessa vackra 30 dagarna som har förgyllt mitt mig med så mycket glädje och kärlek! Tack till er alla som på ett eller annat har funnits vid min sida, jag är så tacksam för att solen har lyst så att jag i mitt hjärta får bevara dessa minnen ifrån havet, som fått mig att känna sinnesro igen i min själ. Nu vänder jag blad igen och välkomnar Juli med öppen famn :) Jag önskar ännu mer sol och ännu mer värme i mitt hjärta. Skratt och glädje och jag är redo för resan så om ett par timmar stänger jag din Juni och tackar för detta året och önskar dig en trevlig vila tills vi ses 2015.

Tacka :)


Fånga dagen och va rädda om er


Miee

Ovido - Quiz & Flashcards