Alla inlägg under juni 2014

Av marie75 - 8 juni 2014 15:07

Mitt inre njuter av de som kroppen ger mig just nu! Att få vara här i denna känslan är helt underbart. Jag har tappat bort så mycket men ett litet barn har verkligen vaknat igen i från mitt inre. Jag har verkligen vandrat i cirklar och nu ber jag att cirkeln ska slutas samman med min länk. Mitt inre har verkligen vaknat till liv igen. Livet överraskar men för mig är det ett bevis på att livet har en mening.


Av marie75 - 8 juni 2014 10:54

Hej kära ni! Nu är jag på gång på riktigt efter mina två veckorna sjukskriven. Min röst är tillbaka och jag kan prata utan att tappa orden och utan att de gör ont! Mina planer på mitt företag går bra och jag håller på och drar igång en hel del trådar. Jag stannade upp nu under tiden jag varit sjuk men nu är jag på g igen. Hösten är full av spännande saker och jag har en hel del evenemang som ligger i start groppen redan nu i juli! Det kommer att bli väldigt mycket jobb framöver men det är ju jobb som jag älskar :)


Önskar er en skön och underbar dag

Fånga dagen / Miee

Av marie75 - 7 juni 2014 14:16

Nu är jag här igen! Min gamla stad börjar vakna i mitt hjärta igen. En längtan som jag aldrig trodde jag skulle få tillbaka börja sakta byggas upp på nytt! Jag har verkligen börjat få hemlängtan. Havet är min oas och att få njuta av dessa stundrna som jag har gjort de två dagarna denna veckan har verkligen fått mig att inse vad det är som har varit viktigt i mitt liv som jag saknat. Närheten till havet i från min nya oas. Personer kommer och går men de finns verkligen vissa som satt sitt namn i mitt hjärta båda i kärleken och i vänskap. Jag är så tacksam och jag är så glad....


Miee

Av marie75 - 7 juni 2014 07:52

Igår va de Grillbuffe på Restarung Dalabadet. Helt underbart va de att vara tillbaka. Jag älskar verkligen denna underbara Restaurangen. Tack Tobias för fantastisk god matt ännu en gång. Du är verkligen grymt duktig på laga mat. Tack för väldigt trevligt och härligt sällskap Sanne och Astrid Och tack till Henrik Solera för trevlig underhållning. Tack till övrig personal för fantastisk ödmjuk och trevlig service.

Miee

Av marie75 - 6 juni 2014 07:22

Godmorgon kära ni! Sovit gott? En ny morgon vaknar med nya energier och solen lyser ute idag, nu stannar du uppe och fortsätter och lysa :) Nu är jag på g igen :) Jag tömde ordentligt igår! Ibland är de så skönt och bara låta tårarna och sorgen få göra sitt arbete. Lyssna in och läka.

Tack underbara ni som läser min blogg! 58 st bara igår! Tack snälla ni! Min blogg växer och jag bara älskar när ni fortsätter och läsa. Min budskap går fram.

Jag små ler just nu nära alla börjar skriva 3-4 positiva saker varje dag på sina fb statusar :) Vi har alla ett val och min tankar och mina energier tog emot ljuset för några år sedan och jag vet att många av er är på rätt väg! De tar tid att tvätta bort ett gammalt mönster men kärleken är störst. Jag tror ju som ni redan vet på karma! De jag ger får jag tillbaka. Jag sprider min kärlek men även jag har lärt mig på min hårda väg.

Har ni tänkt på en sak... Att människor som har tagit en stor plats i ens liv tidigare faktisk kan ta ännu större plats när man väljer att mötas igen. Tiden har egentligen ingen ram det är faktiskt grunden som är viktigast, hur grunden är byggd. Ibland förstår man inte hur viktig plats någon har haft i ens liv förrän person är tillbaka. Tack finaste du för att du är tillbaka i mitt liv igen .

Idag blir de kvalités tid med vänner .
Önskar er en underbar 6: Juni :)

Fånga dagen / Miee

Av marie75 - 5 juni 2014 19:11

Tusen tusen tack för alla sms, chatt meddelanden och telefonsamtal ifrån er fina vänner! Eran kärlek är enorm!! De värmer i mitt hjärta ska ni veta! Jag har läst alla era medelanden även om jag inte orkat svara på de. Mina ögon svider och huvudet snurrar av alla intryck och av en otroligt stark och fin stund i kyrkan. Ikväll ska jag landa och låta sorgen komma och låta tårarna läka.

Godnatt och tack för att ni finns

Miee

Av marie75 - 5 juni 2014 15:00

Ett sista farväl i kyrkan idag. Tack snälla för alla fina minnen jag har kvar av dig. Du va inte min farfar och du va inte min morfar men du fick en speciell plats i mitt hjärta. Jag är så tacksam för att du tog så stor plats i mitt hjärta som du faktiskt gjort. Vila i frid underbara du!

Rip....


Linda-Marie

Av marie75 - 5 juni 2014 06:07

Godmorgon kära ni! Tidig morgon här ute i Riseberga. Hoppas att ni har sovit gott.


Imorgon är det ett event på gång på min favorit Restaurang i Trelleborg :) Godmat med trevlig underhållning tillsammans med Henrick Solera :) Gör oss sällskap genom att boka bord och fira  Sveriges nationaldag , nere vid havet på den bästa restaurangen tillsammans med två fantastiska krögare.

Önskar er en trevlig och kärleksfull dag. Fånga dagen :)

Kärlek / Miee

Ovido - Quiz & Flashcards