Alla inlägg under juni 2014

Av marie75 - 27 juni 2014 07:02

Godmorgon kära ni! Hur mår ni idag? Mitt mål i några dagar har varit att klara 40 st situps på rad och i gårkväll och nu på morgon fixa ja de:) så gött :) Haha ja jag vet att jag är galen :) men jag njuter och är så stolt över mig själv att jag sprang 5:59 igår och vaknar utan träningsvärk :) de ni är helt underbart :)
Fredag idag! Efter jobb ska jag ner till theflagshipcomany och pröva en kofta och sen är det hem till min bästa vän och äta gott och drika vin :)

Önskar er en underbara dag och njut av att det är fredag!

Fånga dagen / Miee

Av marie75 - 26 juni 2014 23:15

Jag älskar verkligen känslan! Känslan när jag kommit igång med min träning! De går bra nu! Så gött är de:) Ikväll satte jag min nya runda och nu vet jag var och hur jag ska springa, så nu kommer jag att jag sattsa på den rundan tills jag springer hela, de kan jag säga att jag absolut inte gör än, men jag är på god väg! Träning ger färdighet :) Jag känner mig trygg med mina knä och jag känner mig helt klart taggad :) Så härligt för nu börjar det även synas att jag börjar få lite armuskler efter all träning, nu är det bara magen som ska bli fastare så är jag i mål :)

Nu ska jag sova med min träningsvärk sedan några dagar tilllbaka :)

Sov gott ...

Av marie75 - 26 juni 2014 17:17

Idag snurrar det med många tankar i mitt inre.. Många beslut och många bollar många känslor på en och samma gång! Whoop whoop, ja så är de.. Ska hem och Pw eller springa. Har varit väldigt laddad med enegi e-för varje gång jag har rört vid något på jobb så har jag gett ordentliga stöttar, så laddad är jag. Va med om en sak idag, som är ännu mer bekräftelse på att min känsla är så rätt! Tack för bekräftelsen ! Tankens kraft och förmåga.

Önskar er alla en skön kväll

Miee

Av marie75 - 26 juni 2014 08:58

Godmorgon kära ni! Sovit gott? Jag börjar komma in i min tid när jag jobbade natt.. Har svårt för att komma i säng i tid, kan va för att jag gett healing och varit sjuk och inte haft tid att passa. Imorse så skulle jag ut och sprungit men de blev ett fys pass istället på en timme :) Det är så gött när det är gjort :) Har ett djupt sår på min häll som jag fick när jag Pw sist som jag har hållt på att få rätt sida på, och idag har nog läkningsprocessen börjat, för fy va kliar, vill riva där hela tiden..

Önskar er en skön dag. Va rädda om er och fånga dagen/ Miee

Av marie75 - 25 juni 2014 21:07

Träningsvärken gör sig mer och mer påmind och tyvärr mitt skoskav med... Men imorgon blir det en ny runda! Jag ska springa igen och hoppas att solen vaknar tillsammans med mig imorgon, för mitt mål är att träna innan jobb imorgon :) Jobbar kväll imorgon. Ikväll har jag sänt de sista healigarna för denna veckan. Nu ska jag ladda om inför ett stort jobb i helgen :) ser verkligen fram emot de.

För varje dag som går så vet jag att jag tog rätt beslut den 30 maj... Jag är glad att jag började denna resan. Jag är så tacksam för att jag idag inte behöver fundera och undra. Jag vet vad mitt hjärta har saknat..


Sov gott kära ni ...

Du finns i mina tankar..

Av marie75 - 25 juni 2014 16:24

En lång arbetsdag är slut i barngruppen! Det är så tacksamt att göra lite annorlunda saker med barnen, när barnens ögonlyser som diamanter och ska berätta om alla upplevelser ifrån dagens utflykt! Då vet jag att jag har gjort en bra gärning! Tack för alla fina ord ifrån er föräldrar nu i em!

Dagens sommarlovs utflykt blev väldigt lyckad och glädjen va total ifrån dessa små underverk. Vädret va på topp och tack till underbara vikarier som följde med på våran resa idag och tack för grymt bra samarbete :)

Nu blir det hem en stund innan Distans healigen börjar :)

Missade ni sommarlovsmorgon? De går i repris 18:30 :) så titta gärna då! Tack till dig Erick för din otroliga energier och glädje du sped i dag mellan alla pauserna :)
Det va väldigt intressant och se hur många som jobbar bakom programledarna.

Önskar alla en skön kväll och va rädda om er

Miee

Av marie75 - 25 juni 2014 06:24

Godmorgon kära ni! Sovit gott? Solen lyser och de känns som det blir en super bra dag här i Malmö! Tack för de, för idag är jag och barngruppen publik i sommarlovsmorgon :) Många fjärilar i magen på barnen. Tack kära kollegier som följer med mig och barnen idag! Nu ska jag fixa frukost till barnen så alla magarna är mätta och belåtna inför dagens äventyr :) Önskar er alla en underbara dag och va rädda om er. Fånga dagens ögonblick :) Miee

Av marie75 - 24 juni 2014 22:05

Ikväll har jag sänt distans healing till 6 st patienter . Tack snälla ni för ert förtroende :) Jag vet att jag är duktig och jag vet att jag kan detta så himla bra men jag blir ändå så stolt över min förmåga. Hur jag gör? Det är viktigt att den som tar emot är hemma och gärna tänder ljus och om man vill får man ha någon avslappnad musik på. Jag tänder ljus och sätter på lugn musik och går in i personens själ. De jag får till mig skriver jag sedan ner i chatten eller via ett sms till personen och ikväll har jag jobbat så grymt bra! Tack snälla änglarna för ett grymt bra samarbete. Nu säger jag godnatt för sista gången även om de va ett tag sedan jag skrev godnatt på fb .. Sov gott kära ni / Miee

Ovido - Quiz & Flashcards