Alla inlägg under juni 2014

Av marie75 - 4 juni 2014 21:12

[Bild]

Min mailbox har rasslat till ordentligt i Malmöstad. Jag har svarat på några stycken idag att jag har sagt upp mig som fackligt förtroendevald i kommunal. Jag tackar för alla lärdomar och erfarenheter under mina två år! Min resa går vidare. Jag har valt att gå vidare i min egen utv och ta hand om mig själv och satsa på mitt företag. Idag fick jag tre mail som gjorde mig glad och rörd! Tack snälla för mailen :) de värmer verkligen i mitt hjärta.

Nu ska jag sätta mig och meditera och sen blir det snart sängen. Imorgon blir de begravning


Tack för mig idag!

Godnatt och sov gott :)

Miee

Av marie75 - 4 juni 2014 11:14

Just nu vet inte jag vad jag ska ha på mig imorgon! Lite panik har jag... Hela sängen är full av kläder och ändå vet jag inte vad jag ska ha på mig imorgon! Ett sista farväl... och tack.. det är dax för begravning.

Tvättar min svarta klänning som jag hade på mig i måndags så jag tror att de slutar med att de blir den..


/ Miee


Av marie75 - 4 juni 2014 06:18

Godmorgon kära ni! Sovit gott? Jag skulle bara... Sen somnade jag på soffan! Detta händer just nu mer och mer varje kväll, inte riktig likt mig. Vaknade med ett stort lende i mitt hjärta nu på morgonen :)
Jag hoppas att solen vaknar idag och att den stannar kvar väldigt länge :) typ till oktober :) Idag ska jag börja plugga! Nu jävlar i de ska jag bli klar :)

Önskar er en kärleksfull och underbar dag. Fånga dagen / Miee

Av marie75 - 3 juni 2014 21:28

Nu kliar de ordentligt i mina tränings nerver :) oj vad jag saknar min träning! Jag hoppas kunna köra igång på lördag!

Idag har de varit nostalgi på hög nivå här ute i Riseberga! Stackars grannar som har hört min musik idag :) om och om igen :)

Jag valde helt klart rätt dag igår till att åka ner till havet ! Tacksam för att solen visade sin bästa sida igår i Trelle :) och att jag fick möjligheter att njuta i fulla drag. En härlig balans med harmoni.

Mycket jobb väntar på mig nu i Juni och Juli. Jag längtar verkligen till mitt företag är igång på riktigt. Många bollar som ska i mål! Höstens arbete är så spännande och jag längtar verkligen tills Augusti...
Tack Ann som kickat igång så min telefon går varm!


Önskar er God natt och sov gott och tack för att ni tittar in här

Dröm sött :)


Miee

Av marie75 - 3 juni 2014 15:29

Varje gång Tobias register delar sin vädjan till alla på Fb, så blir jag så stolt att jag gjort mitt val! För mig är det så självklart att finnas där jag behövs som mest! Jag är blodgivare och stamcells givare för att det finns andra som kan behöva blod eller celler från mig. Jag vaknade riktig för några år sedan när läkarna trodde att jag va sjuk. Ingen ska behöva sitta utan givare, ifrån mitt perspektiv. Det finns så många sjukdomar idag som gör att vi människor borde tänka mer på andra än oss själv. Några ord och tankar ifrån mig och Tobias Registret

Miee

Av marie75 - 3 juni 2014 12:15

Igår när jag satt där och njöt av solen på stranden började jag gräva med ena handen, och då hittade jag en sten, som för mig ser ut som ett hjärta som har vandrar på en lång väg. Hjärtat är lite slitet men kärleken övervinner allt :) Grunden finns alltid kvar när grunden är byggt på rätt sätt


Tack änglarna för alla tecken ni gett mig ;)

Idag går jag i tankar någon helt annanstans. Livet överraskar verkligen mig. En varm känsla i min mage :)

Mina stämband ska vila även idag och jag hoppas att dom blir bra så att jag kan vara tillbaka på förskolan på måndag igen.

Nu ska jag tvätta och bädda rent.

Önskar er en skön em / Miee

Av marie75 - 3 juni 2014 05:54

[Bild]

Godmorgon kära ni! En ny morgon vaknar sakta... Jag har varit vaken en bra stund och ska stanna här. Igår hade jag verkligen en helt fantastisk underbara dag! Att fylla på med rätt energier på hemmaplan nere vid havet va verkligen min lott! Ett nytt paradis i mitt hjärta, en perfekt plats för mig som älskar havet. Jag satt länge och bara tog in och njöt av utsiken. Lugnet och harmonin. Första gången på 14 år som jag fått rätt känsla att jag vill tillbaka, till mina rötter. En grund som är stark och som är bygg med rätt stenar. Ett hav som viskar och en sol som ler. Jag ber till vädergudarna om Vackert väder hela sommaren med värme nere i Trelleborg.

Tack universum

En känsla som gör mig varm, som jag ska behålla i min famn...


Fånga dagen och va rädda om er

Miee

Av marie75 - 2 juni 2014 20:37

Idag har jag ätit den godaste laxen någonsin på helt klart den mysigare restaurangen nere vid havet. Denna ligger i Trelleborg och ägs av två fantastiska killar Tobias och Måns. Tack för fanatiskt service, trevligt bemötande och underbart god mat! Tack Tobias för underbart god mat! Du en otroligt duktig kock!



Miee

Ovido - Quiz & Flashcards