Direktlänk till inlägg 23 juni 2014

Nya...

Av marie75 - 23 juni 2014 07:06

Godmorgon kära ni! Sovit gott? En ny vecka med nya möjligheter och ännu mer insikter vaknar denna morgon. Du vet väl om att det är du som är författaren till din bok? Att det är du är du som påverkar vad som ska hända denna veckan? Dina val väljer du själv, det är du som är författaren till din livs historia. Valen gör du och ingen annan. Ditt livs historia skriver du själv i ditt hjärtats bok.. Så glöm inte att ta med dig de som gör dig till den du vill va.. Våga tro och våga känna. Våga älska och våga chansa... Gå på stigen ditt hjärta leder dig.

Morgonen började jag med lite träning mina dagliga situps är gjorda igen efter stor frånvaro på morgonkvisten. Idag ska jag tillbaka till jobb igen. Har väldigt mycket jobb nu framöver som jag har fått boka om pg av mina stämband men nu har jag bestämt mig för att hålla mig på rätt sida och hålla mig frisk :) Idag blir det åter mys i barngruppen :) Önskar er alla en underbar dag. Fånga dagen och va rädda om er / Miee

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marie75 - 30 januari 2023 10:31


Hej kära ni . Jag har skapar ett nytt Instagram konto , gå gärna in där och följ mig eller ta en titt . Ljus och kärlek ~ Miee75 Amor_fati_vincit heter mitt öppna Instagram konto ...

Av marie75 - 19 februari 2022 21:57

Hej kära ni Tyvärr blev jag uppslukad av Covid en runda igen Frågan har kommit från en del håll ett tag , om jag som medial , kan starta en youtube kanal.. Många vet att jag arbetar på Sierska.se . Jag kommer att uppdatera vecka för vecka...

Av marie75 - 23 januari 2022 10:13


Godmorgon . Rensning av kyl och frys i går. Igår blev det zucchini pizza. Tog och rev ost och tog fram strimlad kalkon , tomatpuré och pizzakrydda . Nu vet jag inte om detta blev gott eftersom jag ff inte har någon smak . Vet inte heller om det lukt...

Av marie75 - 22 januari 2022 09:27

Godmorgon kära ni . Igår sov jag nästan bort hela dagen ? Ja behöver verkligen en energi kick av någonting . Alltså covid tar all min kraft och energi. Igår kväll så kände jag mig så fruktansvärt rastlös , för lite ångest när febern pendlar , ha...

Av marie75 - 20 januari 2022 10:13


Godmorgon kära ni . Ja då kom svaret från 1177 . Du har covid 19 . Åh ja? Skulle varit konstigt annars . Ännu en dag med huvudvärk och feber finns på morgonens agenda redan . Netflix, godmorgon:) Ja har tappat smak och lukt . Idag blev det täcket ...

Ovido - Quiz & Flashcards