Direktlänk till inlägg 29 november 2014

Medium!

Av marie75 - 29 november 2014 18:47

Som medial ger jag råd och stöd varje dag.. Jag vägleder människor i olika situationer, men resorna får Mina kunder göra själv. Tyvärr fastnar många av mina kunder i saker andra medium har sagt... Det handlar inte om att jag ska gissa mig till svaren som medium utan det handlar att jag ska kunna svara på frågorna som ställs. Jag jobbar som medial för att jag kan och för att jag har rätt förutsättningar som medium. Tyvärr träffar jag många kunder som sitter fast i ett mönster som vi som medium har förmedlat... Ålder, tid, plats, hårfärg, barn, eller inte! Känn in och lev här och nu! Följ med i känslan och släpp kontrollen över att styra över det där som ett / alla medium har sagt. Jag lever paralellt med två värdar men det är ändå välden här och nu vi ska följa med på. Är ni med mig hur jag tänker? Jag kan dra paralleller från mitt eget liv. Jag lever inte tillsammans med honom jag va menad att leva tillammans med, enligt några meduium. Min väg byttes ut och jag valde att släppa taget om honom för några år sedan. Alla ni som har lever i tro på något större och sitter fast i den mediala värden säger jag glöm inte leva här och nu du är viktig och du är värld så mycket mer än att sitta fast och tro på att den rätte ska se ut på något speciellt sätt.. En röd hårig kan lätt bli brunet.. Häng inte upp er på detaljerna utan lev här och nu! Imorgon har kanske Andevärden kallat hem den du älskar och då är det försent .. Kärlek Linda-Marie

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marie75 - 30 januari 2023 10:31


Hej kära ni . Jag har skapar ett nytt Instagram konto , gå gärna in där och följ mig eller ta en titt . Ljus och kärlek ~ Miee75 Amor_fati_vincit heter mitt öppna Instagram konto ...

Av marie75 - 19 februari 2022 21:57

Hej kära ni Tyvärr blev jag uppslukad av Covid en runda igen Frågan har kommit från en del håll ett tag , om jag som medial , kan starta en youtube kanal.. Många vet att jag arbetar på Sierska.se . Jag kommer att uppdatera vecka för vecka...

Av marie75 - 23 januari 2022 10:13


Godmorgon . Rensning av kyl och frys i går. Igår blev det zucchini pizza. Tog och rev ost och tog fram strimlad kalkon , tomatpuré och pizzakrydda . Nu vet jag inte om detta blev gott eftersom jag ff inte har någon smak . Vet inte heller om det lukt...

Av marie75 - 22 januari 2022 09:27

Godmorgon kära ni . Igår sov jag nästan bort hela dagen ? Ja behöver verkligen en energi kick av någonting . Alltså covid tar all min kraft och energi. Igår kväll så kände jag mig så fruktansvärt rastlös , för lite ångest när febern pendlar , ha...

Av marie75 - 20 januari 2022 10:13


Godmorgon kära ni . Ja då kom svaret från 1177 . Du har covid 19 . Åh ja? Skulle varit konstigt annars . Ännu en dag med huvudvärk och feber finns på morgonens agenda redan . Netflix, godmorgon:) Ja har tappat smak och lukt . Idag blev det täcket ...

Ovido - Quiz & Flashcards