Alla inlägg den 27 november 2014

Av marie75 - 27 november 2014 23:56

Ikväll har jag varit på en väldigt trevlig Julfest ! Jag tack av hela mitt hjärta till våran underbara chef som verkligen bjuder oss på mycket positivt! Vi hade underhållning av en väldigt duktig trubbadur ! Riktigt kul va våran kväll med hög stämning med jätte trevlig underhållning!

Nu tackar jag för idag! Och ska njuta av John Blund ... Sov gott


Miee

Av marie75 - 27 november 2014 14:01

Idag är jag på repskapsmöte i norra Skåne. Ett väldigt bra upplägg för denna dagen. Det har bjudits på många överraskningar. Jag är stolt att få höra hur bra vi har jobbat i välfärdsfrågorna och i Ringcenter. Tack för en väldigt givande och intressant fm och halv em... Nu kör vi en stund till. Tack för det stora engagemanget och brinnar glöden med glädjen här idag!


Miee

Av marie75 - 27 november 2014 06:18

Ett ryck och jag vaknar.... En varm känsla ett leende från mitt inre... Jag njuter av känslan som innfinner sig i mitt inre... Jag leer när jag tänker på dig! Tack :)


Fånga dagen // Miee

Ovido - Quiz & Flashcards