Alla inlägg den 2 november 2014

Av marie75 - 2 november 2014 17:03

Idag har jag slagit min onda fot... De gjorde så ont så de svartnade för ögonen och jag kan nästan inte gå nu i kväll... De värker på en redan väldigt särgad fot... Jag brukar ha en väldigt hög smärtgräns men idag rubbades den totalt, de pulserar ordentligt.

Idag skulle jag ha gjort en massa men de va väldigt mycket som blev inställt, pgav att min kropp är väldigt trött idag av förkylningen...

Nu säger jag faktiskt godnatt och önskar er en fortsätt skön kväll

Va rädda om er - Miee

Av marie75 - 2 november 2014 06:47

Godmorgon kära ni! Jag försöker andas men får inte ut någon luft igenom näsan... Då tar vi en runda till... Med ingefära och utrensning. Tydligen bär jag på något som ska ut ifrån min kropp, som inte riktigt är färdig utrensat.. Så då tar jag en runda till... Skulle ut och sprungit vid havet denna morgon men nu får de vänta ännu några dagar... Lite trött på att sjuta på min träning just nu... Men det är bara att börja utrensningen igen...

Önskar er en kärleksfull och mysig dag kära ni. Va rädda om er och fånga dagen // Miee

Ovido - Quiz & Flashcards