Alla inlägg den 28 november 2014

Av marie75 - 28 november 2014 21:21

Om jag hade kunnat.. Så hade jag vridit tillbaka tiden några timmar... Jag har varit där och jag hade fått hålla om dig i min famn igen. Vackra ängel tack för att jag fick va nära dig i dag!

Miee

Av marie75 - 28 november 2014 17:07

Jag är så tacksam och jag är så glad... Lungnet fyller mig med sinnesro.. Jag har fått vara nära en väldigt vacker själ idag


Tack!



Kärlek till er.. // Miee

Av marie75 - 28 november 2014 06:33

Oj vad veckan har sprungit i väg... Och november är på sluttampen.. Va hände :) det har verkligen hänt otroligt mycket dessa snart 4 veckorna! Fredag underbar fredag ! Då kör vi igång denna underbara orörda dag.. Fångar dagen ... Njuter och bara e :)

Va rädda om er kära ni // Miee


Kärlek till er

Ovido - Quiz & Flashcards