Alla inlägg den 22 november 2014

Av marie75 - 22 november 2014 10:13

Jag har verkligen förlåtit dig för handlingen som sårat mig. Jag har verkligen lärt mig hur andra kan förändras och jag vet att mitt hjärta är lättare att bära efter jag förlåtit dig. Jag vet att du har ett fantastiskt hjärta och att det fanns andra som faktiskt utnytjade detta, där för har jag förlåtit dig efter alla år som det faktiskt har påverkat mig hur jag skulle kunna lita på det där extra, men av erfarenheter och en mognads process så vet jag att det handlade om så mycket annat än själva handlingen i sig. Tiden läker sår och därför släpper jag taget om känslan att du sårat mig och förlåter dig. Jag är tacksam för att vi har en otroligt erfarenhet tillsammans och faktiskt bestämt mig för att tycka om dig precis som du är :)

Tack universum för insikten

Kärlek till dig // Miee

Av marie75 - 22 november 2014 09:00

Att leva och låta leva i en värld med likasinnade har verkligen fått mig att inse hur fantastiskt livet är med all kärlek. Villkorlig kärlek.. Jag njuter verkligen av kärlek och vänskap! Jag är så tacksam för alla underbara människor jag har i mitt liv, så tack universum! Ännu en gång har jag upplevt den där känslan när det bara klickar till mellan två personer.. Precis som vi har känt varandra hela livet... fast vi precis möts... Att alla bitarna faller på " rätt " plats... Det är verkligen en häftig känsla... Och det känns så där extra bra. Jag har verkligen bestämt mig för att stanna kvar här. Jag ska helt klart leva kvar i den där villkorliga känslan av att ge och få.. Fylla på kontot med kärlek, glädje, sinnesro, harmoni, värme, skratta, lycka . Att släppa taget om någon annan betyder samtidigt att det öppnas dörrar till nya möjligheter. Att möta likasinnade är verkligen sinnesro i mitt inre... Jag samlar nu mera på äkta människor i mitt liv med san kärlek.

Önskar alla en underbara dag. Fånga dagen // Miee

Av marie75 - 22 november 2014 00:33

Jag är så tacksam! Och jag är så glad... Det känns så skönt... Att vara på denna resan... Jag är helt klart på rätt väg och jag har helt klart rätt människor med mig på resan... Kärlek och vänskap är så mycket mer är äkthet...

Jag har helt underbara vänner med fantastiska barn och respektive. Jag är verkligen lyckligt med er alla i mitt liv! Tack för all lycka och glädje ni ger mig. Mitt hjärta leer! Har myst med två fantastiskt guld klimpar i kväll. Jag njuter verkligen av all eran kärlek. Jag njuter av all glädje som fyller mitt hjärta. Tack !


Miee

Ovido - Quiz & Flashcards