Alla inlägg den 10 november 2014

Av marie75 - 10 november 2014 23:20

Ikväll har jag skattat så jag har gråtit. Har varit på Mamma Boosten i Malmö ikväll! Åh vilken kväll! Tack snälla fina Sojka för att du tog me mig som ett av dina sällskap! Det va veklingen länge sedan jag skrattade så här mycket! Mina käkar kommer verkligen göra ont i flera dagar efter att jag skrattat så här mycket! Tack även till Louise och Karin :) det va verkligen super mysigt att träffa er .


Tack Petra Andreas och Thomas för en helt underbar kväll . Tack Malmö för ikväll . // Sov gott / Miee

Av marie75 - 10 november 2014 15:10

Idag har jag varit på baken och fixat en viktigt grej. Jag träffade nog väldens trevligaste kvinna där! Det är veklingen härligt med rätt människor på rätt plats. Energierna fylldes på riktigt ordentligt. Tack för väldigt bra service. Nu blir det fika mys med sojka och ännu mer planer på våran framtid som företagare tillsammans :)


Önskar er en skön em - kväll / Miee

Av marie75 - 10 november 2014 06:29

En tidig morgon rullar igång denna måndags morgon :) En spännande vecka med mycket roliga händelser startar och jag är verkligen på g denna lite råa och kalla morgon.


Mammaboosten väntar ikväll. Ska verkligen bli trevligt att gå tillsammans me min företagspartner Sojka, Ser verkligen fram emot att ha en hel kväll tillsammans med dig fina vännen.

Nu blir det mys med musik i öronen innan jag är i Malmö.

Önskar alla en skön dag. Fånga dagen.... // Miee

Ovido - Quiz & Flashcards