Alla inlägg den 11 november 2014

Av marie75 - 11 november 2014 20:21

För många år sedan blev jag lite extra kär i något speciellt. Jag tänkte att de ska jag lära mig sen länge fram... Tankarna har slagit mig många gånger.. Men det har alltid stannat där... Det finns en resa som jag har velat göra så himla länge men den har också stannat där i mina tankar... Idag va jag inne på Google och fick verkligen gåshud! Nu börjat jag förstå! Tack! Polletten har ramlat ner i kväll! Jag ser länken.... Det är veklingen vackert! Så underbart vackert! Tack universum!

Nu ska denna kropp lägga sig och meditera... Njuta av spikmattan och bara va :) och fortsätta att lee lite till ....


Kärlek - Miee75


Sov gott fina ni....

Av marie75 - 11 november 2014 18:52

Den smyger sig på... Hela tiden smyger den fram och jag känner den... Nu är det dax igen...och jag kan inte röra mig just nu.. Trotts den känslan så måste jag bara lee! Jag leer långt upp tills mina skrattmuskler påminner mig att dom jobbade hårt igår kväll :)
Tack! Tack ! Tack !

Kärlek till er // Miee

Av marie75 - 11 november 2014 13:46

Det sprudlar av energier.. Höstens sol värmer gott 11 November och termometern visar på 11 grader! Så härligt, men frågan är vad som händer med hösten? Är det vår i nov, ja de känns faktiskt så idag! Har haft en härlig dag på jobb! Jag leer verkligen efter gårdagens Mammmaboosten! Tack alla inblandade ännu en gång! Jag skulle lätt kunna gå och se showen en gång till :) Så kommer den till eran stad,eller i närheten av hemstad , så gå! Du kommer inte ångra dig. Jag skämma nästan eftersom jag hade lite förutfattade meningar om Petra. Kanske pg av media men jag är verkligen vänd till 100 procent! Förlåt Petra!

Nu önskar jag er en skön och mysig Tisdag!

Tack Tina för hjälpen idag :)


Kram till er alla....


Kärlek föder kärlek :)

Av marie75 - 11 november 2014 06:30

Jag bara måste fortsätta där jag avslutade igår! Mamma Boosten va verkligen en blandning av de bästa! Vilken show! Allavar med tårar om Andreas liv med hiv fick oss alla i Malmö tappa andan en sekund.... Du förtrollade veklingen publiken igår. Tack för din öppenhjärtiga livs historia. Du fick mig verkligen att älska dig igår. Petra du är grymt bra. Din historia om din graviditet fick mig verkligen att tänka till! Tack! Du va helt magiskt med mycket skatt. Thomas. Efter att du har varit hos i Malmö så kan jag lova att det är många fler skåningar som älskar dig, du fick mig nästan att kissa i byxan som jag skattade igår! Tack!

Alla som funderar att går och se Mamma Boosten .... Gå!!! Jag är så tacksam att jag tackade jag till Sojka! Helt klart den roligaste showen jag har varit på väldigt länge och jag kan lova att det helt klart inte va den sista! Tack Familjeliv. Se

Nu säger jag godmorgon med ett stort leende som gör ont i skrattmusklerna :)

Önskar er alla en underbar dag


Miee

Ovido - Quiz & Flashcards