Alla inlägg den 23 november 2014

Av marie75 - 23 november 2014 19:10

Det har varit en väldigt intressant dag idag. Dagen började med mycket spontana saker ifrån tokiga mig :) Jag älskar att gå utanför linjen fullständigt. Tack för förtroendet :) De skulle göras så mycket idag men bara hälften blev gjort eftersom jag fastnade i mitt jobb :) Ja älskar veklingen min spontana sida hos mig själv :)

Det har varit mycket mys nu i em med mina kära syskon och min älskade systerson. Mitt liv är så mycket kärlek tillsammans med er! Och jag älskar er av mitt hjärta! Tack för att ni finns och tack du lilla fina där inne i magen :)

Nu ska jag ta tag i min tvätt sen ska jag logga in på spålinjen..


Önskar er en underbar kväll // Miee

Av marie75 - 23 november 2014 08:22

Godmorgon kära ni! Igår hände något utan för det där vanliga....Universum har verkligen en plan... Tack kära du för alla timmar vi pratade i telefon med varandra. Att möte ännu ett medium är så häftigt... Att bitarna faller på plats. Att se det där ifrån ett mycket större perspektiv och få svar på dom där frågorna som medial är så häftigt. Det är så mycket större än vi kan föreställa oss, men som medium är det väldigt skönt att mötas av likasinnade i en värld av kärlek rakt igenom. Att även där mötas av sin Sanna familj i ande familjen är stort och mycket större än planen i sig. Så stort tack till universum för att ni gjorde vårt möte möjligt och fick oss att kunna komminicera över gränserna på ett avskalat sätt! Det är häftigt och det är stort, mycket större än jag faktiskt hade kunnat förutställa mig, som ensam men när två samheten väcks upp i det mediala som är det lättre att förstå kanalen av det där som händer. Tack för all information och tack för ännu en personlig utv och för förståelsen och att bitarna faktiskt föll på plats.


Kärlek föder kärlek


Carpe diem // Miee

Ovido - Quiz & Flashcards