Alla inlägg den 15 november 2014

Av marie75 - 15 november 2014 20:38

Idag har det varit en väldigt tuff dag... En dag då jag helt enkelt har krupit in i mitt skal och försökt att andas och hitta svar och mening.... Jag har verkligen krupit upp i knäet och gråtit mot en trygg famn... Och det känns skönt... Meningen med livet och meningen med mina prövningar börjar bli lite för tungt att bära... Och idag brast tråden fullständigt. Jag ser ljuset och följer kärleken men idag har sorgen och tårarna fått sin dag... För att kunna ladda om så måste vissa känslor få komma ut och få sitt värde på orden VARFÖR!! Orden varför växer sig starkt för varje timme som går... Jag är tacksam så tacksam och så himla glad för alla fina människor som finns i mitt liv som ger mig kärlek hela tiden men idag vändes min kompass upp ner... Jag hänger upp och ner i värsta parisohjulet... Jag ifrågasätter ödets väg och jag ifrågasätter andeväsnet idag! Jag är faktiskt trött på att vara medial och moder teressa och inte få tillbaka allt de jag ger hela tiden.. Ja så är det faktiskt idag! Jag är faktiskt trött på att våga följa vägen i tecknen och sen ramla ner i det där stora stupet! Nu får de fan va bra! Nu räcker de!


Nu säger jag godnatt .....


// Miee

Av marie75 - 15 november 2014 16:08

Tagit Ifrån min status på fb... Önskar er en skön kväll // Miee


Kärlek är stark!!

Av marie75 - 15 november 2014 10:31

Idag börjar en ny resa.... En resa som jag absolut skulle vilja slippa... Men jag vet att det är dags att ta mig igenom den.... Att falla fritt.. Att lyssna inåt... Där det ekar tomt... Det är daxs att fylla på med kärleken igen.. Tron och viljan till sinnesro...



Ge mig sinnersro att acceptera de jag inte kan förändra... Mod att förändra de jag kan och ge mig förståndet att inse skillnaden..


Tack !!!!!!!


Av marie75 - 15 november 2014 07:47

Varför?


Ovido - Quiz & Flashcards