Alla inlägg den 20 november 2014

Av marie75 - 20 november 2014 22:08

Det är just nu så mycket kärlek inom mig för alla läsare idag! Tack snälla fina ni! Jag blir väldigt varm i mitt hjärta av alla som läser min blogg i skrivande stund så har jag haft 145 läsare idag! Detta slog inlägger i mammaboosten förra veckan! Jag är verkligen glad att jag fortsatte blogga... Och att min blogg börjar komma ut.. Tack alla underbara fina ni, som kommentarer här på bloggen och på Fb. Alla som gillar mina inlägg och alla fantastiska som följer mig dagligen! Jag är verkligen tacksam ska ni veta ! Nu ska jag gå och lägga mig med den där John.... Blund :) migränen får mig att vilja spy men jag låsas om att den inte trycket på och går och lägger mig i stället ;) God natt och kärlek i massor till er// Miee

Av marie75 - 20 november 2014 19:41

Haha jag fick verkligen lära dig något idag! Hur är det möjligt :;) Jag förstår faktiskt inte men jag vet att jag har gjort helt rätt val! Kan verkligen inte låta bli att le åt det där jag gjorde idag. Läromästare till 100 procent! Karma...



Idag har jag myst med min fina vän! Tyvärr går tiden så otroligt snabbt när vi träffas, så verkligheten kom i kapp oss snabbt... Tack för idag fina Sojka!

Nu ska jag landa efter en intensiv dag... Och mycket nya erfarenheter och jag mår bra efter mon Betapred behandling . Tack underbara ni för alla fina kommentarer både på fb och här på min blogg. Kärlek till er... Miee

Av marie75 - 20 november 2014 12:31

Det är skulle bakas på jobb idag. Jag är glutenintolerant och hade förberett mig ordentligt. Mina ansvars barn och jag satt i ett annat rum med glutenfritt mjöl. Degen va redan färdig köpt så det va bara till att sätta på mig plast handskar och börja baka. Vilken glädje.. Detta va verkligen lyckans stund och se barnens ögon lysa av lycka! Älskar verkligen mitt jobb.. men att baka med 5 st 1-3 årigar kräver en hel del tålamod :) men vi va lyckliga och glada. Efter vi bakat färdigt så kom då min allergiska reaktion efter barnen kommit in på avd med mjöl på kläderna, i hårt ... Ögonen känna som klister, de svider min näsa är stopp och de kliar på kroppen, och jag nyser som en galning... Så nästa gång ska vi använda enbart Glutenfritt mjöl! Jag har testat detta två gånger nu och nu förstår jag att de räcker att mjölet är i luften för min del... Tyvärr har min allergi blivit mycket sämre de senaste åren och nu har jag lärt mig att de inte är någon ide och inte lyssna på kroppens signaler...

Någon mer än jag som reagerat på detta som är glutenintolerant?


Önskar er alla fortsatt skön dag // Miee

Av marie75 - 20 november 2014 04:53

Smyger in och säger ett litet godmorgon till er alla.... Tidig morgon här.. Hoppas att ni sover gott och att allt är bra med er... Önskar er alla en skön dag. Fånga dagen // Miee

Ovido - Quiz & Flashcards