Alla inlägg den 1 november 2014

Av marie75 - 1 november 2014 23:56

En liten stund... En kort sekund... En tår på min kind... En blick tillbaka till där jag en gång va...men lyckan och tiden kommer tillbaka till här och nu! Att leva i frid och harmoni... Sinnero i mitt hjärta får mitt hjärta att lee... Hur jag än vänder och vrider så har jag alltid kärlek i mitt inre...


Ikväll har mina fingrar nästan kramp! Jag skriver så de nästan blöder... Jag skriver för fullt... Nya företaget tar fart, min mal på hur jag tänker och hur jag ska presenterar detta för min partner. Hur vi ska sätta prägel på vårt kärleksfulla sätt! Jag har fått en ordentlig kick där bak! Tack fina för att du drog tag i mig!

Nu ska jag sova gott... Och drömma samma dröm som jag drömde i natt... Det kändes väldigt skönt att ha dig här, så du är hjärtligt välkommen  tillbaka i natt igen...

Kärlek // Miee

Av marie75 - 1 november 2014 19:02

Det är nästan så vi kan ta på tystnaden här i kväll... Det är fridfullt och väldigt mycket kärkek på alla vackra och ljus fyllda kyrkogårdar. Det är med blandade känslor som jag tar mig ditt... att se alla gamla vänners namn inristade i sten gör ont och kommer alltid att göra ont... Att tända ljus precis där och då värmer fast att jag har en dialog med er som medium , så känns de skönt trotts allt att gå till ert sista ställe där ni alltid kommer att bli ihåg kommna av väldigt många... En plats som gör att minnen ploppar upp.


Va rädda om er // Miee

Av marie75 - 1 november 2014 07:01

Godmorgon kära ni! Välkommen in November :) Nu står du här med famnen full av nya möjligheter och orörda dagar. Blanka sidor som hjärtats bok ska klottra ner på dessa tomma blad.... Det häftiga med detta är faktiskt att alla har pennan till sina egna blad... Du sitter inne med hur du själv vill påverka dessa blad... Hur du väljer att möta novembers 4 veckor är ett val som du själv väljer... Vilka erfarenheter behöver du gå vidare med? Hur ska ska du hantera liknade situationer i november, hur ska du möta mindre lyckliga stunder om dessa skulle dyka upp? Möt allt med kärlek! Fastna i inte i tanken med negativt. Dra inte ner dig själv. Ta situationen som den är, gör den inte värre än vad den är... Möt de som händer och tänk positivt även om marken under dina fötter är på väg att ramla ner i ett stort svart håll så möt räddslan med Kärlek och positiva tankar! Rena tankar gör att ditt inre möts av ljuset. Lycka till i November me att mötas av ljuset :)



Drass du till vissa människor i ett speciellt stjärntecken? Jag har märkt att jag dras till människor som är födda i Eld. I olika relationer bådde som vänner och i förhållanden biten så dras jag till just eld människor. Ska på föreläsning om astrologi nästa vecka och se om jag fått svar på varför jag som vatten tecken dras just till eld.




Önskar er en skön dag . Va rädda om er // Miee

Ovido - Quiz & Flashcards