Alla inlägg den 19 november 2014

Av marie75 - 19 november 2014 17:20

Det behövdes en ordentlig Paus... och den kom väldigt oväntat...men det är helt klart ett måste... Jag gör precis det där som jag behövde... Jag har nog aldrig lyssnat på mitt inre så mycket som jag gör nu.. Det är verkligen helt och håller fokus på lugn och ro.. och sinnersro.. Jag följer min inre röst och lyssnar till 100 procent..

Ibland dycker oväntade människor upp i ens liv igen.. Och jag är faktiskt glad att du är tillbaka... Det känns bra att stridsyxan är ner grävd och att de som varit ger oss en erfarenhet rikare!!


Av marie75 - 19 november 2014 12:11

05:30 imorse tränade jag en timmes fyspass! Helt underbart att ställa kl för träning. Mina magmuskler har en grym träningsvärk just nu och även i morse men det är ju inget farligt med att känna träningsvärken, så det va bara till att köra på! Jag svettades grymt mycket.. Men vilka energier jag ligger inne med nu! Helt underbart är de!

Jag måste säga att jag är grymt imponerad av min Bror just nu... Du är verkligen super duktig. Min bor har kommit tillbaka till sin träning och har verkligen gjort otroliga resultat på 5 veckor! Du är super duktig kära du! Stolt är jag.


Igår va jag och överraskade en vän på hennes jobb. Så skönt och få träffa dig fina vännen. Tack för punschen och för dina raka och tydliga ord! Vänner som du gör att jag växer me din äkthet, så tack för att du sparkar på mig i rätt riktigt.


Tack även till min fina andliga vän för dina tips och råd. Jag är så tacksam för all hjälp . Kärlek till er från mig! Tack för att ni finns!


Önskar alla fortsatt skön dag // Miee

Av marie75 - 19 november 2014 07:54

Godmorgon kära ni! Tittade på tv 4 nu på morgonen och denna veckan är det Donations veckan! Det pratas om vikten av hur viktigt det faktiskt är att donera sina organ. Hur viktigt det är för anhöriga att veta, om det är okej att dina organ får leva vidare om det skulle vara så att du av ett trauma faktiskt inte kommer överleva, för att din hjärna har blivit så pass skadad av de du råkat ut för..

Jag har valt att donera, jag är även inskriven i Tobias registret och blodgivare, för mig är detta självklara val.
Gå in på deras hemsida och titta på hur du ska gå vidare, eller på deras sida på FB.


Önskar er en kärlefull och härlig dag. Fånga dagen // Miee

Ovido - Quiz & Flashcards