Alla inlägg den 7 november 2014

Av marie75 - 7 november 2014 23:37

Det finns alltid två val.... Och det finns alltid en väg hur du än väljer... Idag valde jag ett sätt att agera och reagera på en situation som jag faktiskt nu på kvällen efter ännu mer kommunikation förstår på ett annat sätt än tidigare under dagen...

Alla sitter vi inne med olika val i livet och hur vi väljer att se och tolka dessa valen är hur vi reagerar och agerar utifrån hur vi kan kommunicera på rätt sätt mellan varandra... Det kan finns rädslor som styr olika känslor som styr olika handlingar utifrån erfarenheter och hur passa ärligt man vågar vara mot den man möter...


Sov gott // Miee

Av marie75 - 7 november 2014 22:58

Tror jag har träffat min prins :)En pojke på förskolan förklarre sin kärlek idag.... Idag kom han och talade om att han älskar mig. Det är verkligen härligt att jobba med barn. Tack fina barn.

// Miee

Av marie75 - 7 november 2014 16:54

Jag trodde att lärdomen va slut... Men idag började den om... Energiemässigt blir väldigt tom... Jag trodde aldrig att de skulle hända igen men lärdomen är ett faktum ... Jag vet ärligt talat inte om jag ska skratta eller gråta, men ont gör de!



Linda-Marie

Av marie75 - 7 november 2014 06:26

Godmorgon.... Har ännu en gång konstaterar att jag har helt underbara vänner i min närhet! Jag älskar er och ni vet själv vem ni är! Tacksam .... Denna veckan har bjudit på väldigt mycket spännande saker och händelser och helgen rullar på med mer mys!

Önskar alla en fridfull och skön Fredag. Fånga dagen - Miee

Ovido - Quiz & Flashcards