Alla inlägg den 5 november 2014

Av marie75 - 5 november 2014 17:48

Det hade verkligen varit häftigt att vara hos dig på Fredag! Vi är två som gärna hade röjt stan på bloggeventet.. Dock kom inbjudan lite sent, eftersom de är redan på fredag! Hemresan är väldigt svår att få tag i.... Så det blir att stanna kvar i Skåneland och hoppas på att biljetterna kommer tidigare nästa gång!

Önskar er alla en skön kväll // Miee

Av marie75 - 5 november 2014 08:08

Dax att tänka till... Två änglar har lämnat oss, på sin Arbetsplats. Som skyddsombud får jag kalla kårar... AG brister i att ta hand om sina anställda. Att två byggarbetare ska behöv gå över på andra sidan gör mig väldigt ledsen...

Jag har haft en tyst minut me tända ljus... Eftertänksamhet råder här... Ska de ens få kunna hända?


Igår kväll jobbade jag på ett av mina jobb. Andlig vägledning! Jag är bra. Jag är riktigt bra som medium! Jag får mig sån information så du blir riktigt imponerad, faktiskt så blir jag de själv med. Igår va de en riktigt bra kväll. Jag vet att jag är riktigt bra men nu har jag även nått en annan nivå av den andliga biten. Jag är faktisk stolt över förmågan jag sitter inne med och jag är så grymt imponerad av utv inom min adliga utv. Att vara medial är verkligen mitt kall . Tack universum som knackat mig på axeln så jag förstår vilken kompetens jag sitter inne med! Tack änglarna som ger mig denna otroliga förmågan. Tacksam!


Kärlek // Miee

Ovido - Quiz & Flashcards